Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Stimați clienți, din cauza zilei de sărbătoare, asistența pentru clienți nu este disponibilă astăzi. Ne vom ocupa de solicitările dumneavoastră în următoarea zi lucrătoare. Vă mulțumim pentru înțelegere.

Dienstleistungsmanagement

Limba germanăgermană
Carte Carte broșată
Carte Dienstleistungsmanagement Avy Ellis
Codul Libristo: 02111214
Die Erbringung von qualitativ herausragenden Dienstleistungen gewinnt immer mehr an Bedeutung. Wie l... Descrierea completă
? points 175 b
347 lei
În depozitul extern în cantități mici Expediem în 12-15 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


Dějepis pro střední odborné školy Vratislav Čapek / Carte broșată
common.buy 55 lei
Manfredo Drama en tres actos George Gordon Byron / Copertă tare
common.buy 213 lei
Marsch gegen die Harpunen Andreas Morlok / Carte broșată
common.buy 139 lei
Papierherstellung in Deutschland Klaus B. Bartels / Copertă tare
common.buy 214 lei
Die schönsten Sagen aus der Steiermark Wolfgang Morscher / Carte broșată
common.buy 55 lei
Partygirl. Marlene Streeruwitz / Carte broșată
common.buy 80 lei
aplicacao de RNA e enxame de particulas no processo de polimerizacao Carlos Eduardo Lopes Magarinos de Souza Le / Carte broșată
common.buy 284 lei
fremdelnde begegnung Florian Aster / Carte broșată
common.buy 39 lei
Cicely and Other Stories Annie F. Johnston / Carte broșată
common.buy 96 lei
Vielfalt und Nachhaltigkeit Lothar Jordan / Carte broșată
common.buy 106 lei

Die Erbringung von qualitativ herausragenden Dienstleistungen gewinnt immer mehr an Bedeutung. Wie lässt sich jedoch Qualität von Dienstleistungen messen und effektiv steuern? In der EDV - oftmals Vorreiter beim Einsatz moderner Methoden - haben sich Qualitätszusagen in Form von Service Level Agreements bewährt. In diesem Buch geben wir eine detaillierte Einführung in das Management von Service Level Agreements, die auf jede Art von Dienstleistung zutreffen. Mit Hilfe eines fiktiven Projekts wird das Vorgehen bei der erfolgreichen Umsetzung von Service Level Management in einer zu implementierenden prozessorientierten Organisation erläutert. Der Leser erhält damit nützliche Hilfestellung bei eigenen Projekten und wird mit Tipps und Hinweisen auf mögliche Probleme und Schwierigkeiten vorbereitet. Abschließend erzählen erfahrene Projektmanager und Führungskräfte, wie sie in ihren Projekten und Unternehmen Service Level Management einsetzen.§

Informații despre carte

Titlu complet Dienstleistungsmanagement
Limba germană
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2012
Număr pagini 215
EAN 9783642620607
ISBN 3642620604
Codul Libristo 02111214
Greutatea 336
Dimensiuni 156 x 234 x 13
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo