Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Die Public Relations Von Mega-Events

Limba germanăgermană
Carte Carte broșată
Carte Die Public Relations Von Mega-Events Chaban Salih
Codul Libristo: 02111777
Editura Springer vs, septembrie 2013
Die Bedeutung von Mega-Events wie Fußball-Weltmeisterschaften, EXPOs, Weltjugendtage, Olympische Spi... Descrierea completă
? points 189 b
381 lei
În depozitul extern în cantități mici Expediem în 12-17 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


Complete and Essential Jack the Ripper Paul Begg / Carte broșată
common.buy 76 lei
Matematika II Róbert Vrábel / Carte broșată
common.buy 37 lei
Pozoruhodnosti Slovenska Autori / binding.
common.buy 21 lei
curând
Der Bär in Siebenbürgen Edward von Czynk / Carte broșată
common.buy 121 lei
Modelling Freight Transport Lóránt Tavasszy / Copertă tare
common.buy 577 lei
Deep South Paul Theroux / Audio CD
common.buy 136 lei
Cannabino des Et Cancer Nicolas Mulette / Carte broșată
common.buy 494 lei
Introduction to Nonlinear Analysis: Theory Zdzislaw Denkowski / Copertă tare
common.buy 1.268 lei
curând
Necessary Learning Robert Moynihan / Copertă tare
common.buy 261 lei
Crime and Insecurity / Copertă tare
common.buy 998 lei
Just Keep Breathing Reggie Dabbs / Carte broșată
common.buy 93 lei
Liberty and Security in Europe Stefano Ruggeri / Copertă tare
common.buy 472 lei
Die Struktur des »voluntativen Schuldelements«. Helmut Frister / Carte broșată
common.buy 424 lei

Die Bedeutung von Mega-Events wie Fußball-Weltmeisterschaften, EXPOs, Weltjugendtage, Olympische Spiele oder auch Pilgerfahrten nach Mekka (Hadsch) hat in den vergangenen Jahrzehnten stetig zugenommen. Zum Erfolg bzw. Misserfolg solcher Mega-Events leisten Public Relations (PR) einen erheblichen Beitrag. Auf der Grundlage der empirischen Ergebnisse zur PR der Fußball-WM 2010 in Südafrika und der Hadsch (Pilgerfahrt) in Saudi-Arabien sowie theoretischen Auseinandersetzungen arbeitet Chaban Salih die typischen Merkmale der PR von Mega-Events heraus. Dabei zeigt sich, dass sich deren spezifische Planung, Organisation und Umsetzung von der PR staatlicher Institutionen, Unternehmen und Non-Profit-Organisationen unterscheidet. Gleichzeitig werden Unterschiede in der PR der Hadsch und der Fußball-WM aufgezeigt.

Informații despre carte

Titlu complet Die Public Relations Von Mega-Events
Autor Chaban Salih
Limba germană
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2013
Număr pagini 413
EAN 9783658035709
ISBN 3658035706
Codul Libristo 02111777
Editura Springer vs
Greutatea 562
Dimensiuni 148 x 210 x 25
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo