Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Stimați clienți, din cauza zilei de sărbătoare, asistența pentru clienți nu este disponibilă astăzi. Ne vom ocupa de solicitările dumneavoastră în următoarea zi lucrătoare. Vă mulțumim pentru înțelegere.
Limba germanăgermană
Carte Carte broșată
Carte Die Marke ICH Conrad Seidl
Codul Libristo: 09184662
Editura Redline Verlag, iulie 2006
Mehr Eigen-PR, bittschön! Von der Kunst, ein Original zu werden und sich selbst einen starken Auftri... Descrierea completă
? points 72 b
159 lei -9 %
143 lei
În depozitul extern Expediem în 8-10 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


Darcy's Story Janet Aylmer / Carte broșată
common.buy 81 lei
Home Harlan Coben / Carte broșată
common.buy 103 lei
Kingdom Emmanuel Carrere / Carte broșată
common.buy 64 lei
Little Women Louisa May Alcott / Carte broșată
common.buy 128 lei
Avery Charlotte McConaghy / Carte broșată
common.buy 132 lei
Shear Trouble Elizabeth Craig / Carte broșată
common.buy 46 lei
Lincoln in the Atlantic World Louise L. Stevenson / Carte broșată
common.buy 190 lei
Piranha Clive Cussler / Carte broșată
common.buy 97 lei
Kundenorientierung Manfred Bruhn / Carte broșată
common.buy 82 lei
Ratgeber Unternehmensverkauf Hans-Peter Gemar / Carte broșată
common.buy 333 lei
pollo bobo Idries Shah / Carte broșată
common.buy 56 lei
Risikobeurteilung Bodo Kälble / Foaie
common.buy 64 lei
Für ein gesundes Unternehmen! Anne Katrin Matyssek / Carte broșată
common.buy 49 lei
Bondage Bites Alison (Alison Tyler) Tyler / Carte broșată
common.buy 87 lei

Mehr Eigen-PR, bittschön! Von der Kunst, ein Original zu werden und sich selbst einen starken Auftritt zu verschaffen - im Job und privat. Besondere Kennzeichen? Keine. Schade! Im Business-Bereich weiß man längst: Ohne Markenstrategie kein Markenbewusstsein. Doch wie wird man als Mensch unverwechselbar? Zwei Selbstvermarktungsprofis zeigen, dass Selbst-Branding kein neuer Masochismus-Trend ist, sondern die Schöpfung eines präzisen Persönlichkeitsprofils bedeutet. Eigene Stärken analysieren, Potenziale entdecken, sich treu bleiben: Mit diesem Coaching-Ratgeber kann jeder lernen, sich so zu positionieren, dass andere ihn am liebsten kopieren möchten. So, wie es in der Markenproduktwelt gang und gäbe ist. Mit dem HEROLD-Prinzip für schüchterne Zeitgenossen.

Informații despre carte

Titlu complet Die Marke ICH
Limba germană
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2006
Număr pagini 352
EAN 9783868815207
ISBN 3868815201
Codul Libristo 09184662
Editura Redline Verlag
Greutatea 455
Dimensiuni 148 x 20 x 209
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo