Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Dialectics of Aesthetic Agency

Limba englezăengleză
Carte Copertă tare
Carte Dialectics of Aesthetic Agency Ayon Maharaj
Codul Libristo: 02062594
Editura Bloomsbury Publishing, ianuarie 2013
This study examines how key figures in the German aesthetic tradition - Kant, Schelling, Friedrich S... Descrierea completă
? points 632 b
1.274 lei
În depozitul extern Expediem în 14-18 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


Colega 2 - libro de ejercicios / Carte broșată
common.buy 61 lei
Begegnungen Anne Buscha / Carte broșată
common.buy 111 lei
Der Diamantschneider Geshe M. Roach / Carte broșată
common.buy 87 lei
Introduction to work study George Kanawaty / Carte broșată
common.buy 283 lei
Chronicle of the Third Crusade Helen J Nicholson / Carte broșată
common.buy 300 lei
Cultural Evolution Gary M. Feinman / Copertă tare
common.buy 640 lei
Narrative Ambiguitat Marina Münkler / Copertă tare
common.buy 615 lei
Rother Wanderführer Rom, Latium Claus-Günter Frank / Carte broșată
common.buy 69 lei
Branchenreport Marketing & Werbung M Hofstetter / Carte broșată
common.buy 200 lei
Traumafachberatung, Traumatherapie & Traumapädagogik Ulrike Beckrath-Wilking / Carte broșată
common.buy 228 lei
deutschen Bankiers im Nationalsozialismus Katharina Klinge / Carte broșată
common.buy 208 lei
Frauenquoten in Gewerkschaften Moritz Lennart von der Ehe / Carte broșată
common.buy 425 lei

This study examines how key figures in the German aesthetic tradition - Kant, Schelling, Friedrich Schlegel, Hegel, and Adorno - attempted to think through the powers and limits of art in post-Enlightenment modernity. Ayon Maharaj argues that the aesthetic speculations of these thinkers provide the conceptual resources for a timely dialectical defense of "aesthetic agency"- art's capacity to make available uniquely valuable modes of experience that escape the purview of Enlightenment scientific rationality. Blending careful philosophical analysis with an intellectual historian's attention to the broader cultural resonance of philosophical arguments, Maharaj has two interrelated aims. He provides challenging new interpretations of the aesthetic philosophies of Kant, Schelling, Schlegel, Hegel, and Adorno by focusing on aspects of their thought that have been neglected or misunderstood in Anglo-American and German scholarship. He demonstrates that their subtle investigations into the nature and scope of aesthetic agency have far-reaching implications for contemporary discourse on the arts. The Dialectics of Aesthetic Agency is an important and original contribution to scholarship on the German aesthetic tradition and to the broader field of aesthetics.

Informații despre carte

Titlu complet Dialectics of Aesthetic Agency
Autor Ayon Maharaj
Limba engleză
Legare Carte - Copertă tare
Data publicării 2013
Număr pagini 240
EAN 9781441140845
ISBN 1441140840
Codul Libristo 02062594
Greutatea 506
Dimensiuni 156 x 240 x 23
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo