Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Designing Website Interface for E-Commerce

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte Designing Website Interface for E-Commerce Shun Cai
Codul Libristo: 06830561
Editura VDM Verlag, ianuarie 2010
Over the last two decades, the Internet has been dramatically revolutionizing many aspects of transa... Descrierea completă
? points 198 b
400 lei
În depozitul extern Expediem în 14-18 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


International Trade Patterns of Australian Wine Jumpoth Boriraj / Carte broșată
common.buy 377 lei
Prisoner of Zenda Anthony Hope / Carte broșată
common.buy 69 lei
Interactive Dynamic-System Simulation Granino A. Korn / Copertă tare
common.buy 1.438 lei
Produktbeurteilung Der Konsumenten Ulrike Bleicker / Carte broșată
common.buy 353 lei
Goethe Hermann Grimm / Carte broșată
common.buy 338 lei
Peril in the Palace Paul McCusker / Carte broșată
common.buy 32 lei
Pharmaceutical Experimental Design and Interpretation N. Anthony Armstrong / Copertă tare
common.buy 1.349 lei
Feature Based Visualization Younis Hijazi / Carte broșată
common.buy 300 lei
Estres + DePorte= Afrontamiento Marlon Frank Espinosa Requesens / Carte broșată
common.buy 232 lei
Women and Immigration Law Thomas Spijkerboer / Carte broșată
common.buy 142 lei

Over the last two decades, the Internet has been dramatically revolutionizing many aspects of transactions between consumers and firms. Unlike traditional marketing channel, B2C e-commerce depends largely on Web interface to communicate information with consumers. The distinctiveness of this new marketing channel highlights the importance of understanding the effects of the Web interface design on consumers online shopping behavior. This book, therefore, provides new suggestions for B2C e-commerce practitioners on how to design Web interface. Three separate but related essays are included. The first essay presents an online customer value framework to examine key components of customer value and investigate its impact on e-commerce competition. The second essay investigates how website aesthetics influences online consumer shopping value. Finally, the third essay investigates how product list design on e-commerce website affects consumer decision making and product choices. These analyses should help shed some light on how to design appropriate interfaces, and should be especially useful to designers of Web stores.

Informații despre carte

Titlu complet Designing Website Interface for E-Commerce
Limba engleză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2010
Număr pagini 200
EAN 9783639227819
ISBN 3639227816
Codul Libristo 06830561
Editura VDM Verlag
Greutatea 299
Dimensiuni 152 x 229 x 12
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo