Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Designing the Brand Identity in Retail Spaces

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte Designing the Brand Identity in Retail Spaces Martin M
Codul Libristo: 05135110
Editura Bloomsbury Publishing, aprilie 2015
Without design, the "brand identity" is just a name, sometimes paired with a statement that enumerat... Descrierea completă
? points 303 b
609 lei
În depozitul extern Expediem în 15-20 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


top
Logo Modernism Jens Müller / Copertă tare
common.buy 268 lei
American Bomber Crewman 1941-45 Gregory Fremont-Barnes / Carte broșată
common.buy 97 lei
Calories in, Calories Out Cookbook Catherine Jones / Carte broșată
common.buy 131 lei
Teaching Shakespeare and Early Modern Dramatists Andrew Hiscock / Copertă tare
common.buy 639 lei
Cold War Social Science M. Solovey / Copertă tare
common.buy 324 lei
"The Caddo Nation" Timothy K. Perttula / Carte broșată
common.buy 199 lei
Steering from the Centre / Carte broșată
common.buy 212 lei
Balance of payments statistics yearbook 2013 International Monetary Fund / Carte broșată
common.buy 1.003 lei
Legalizing Gay Marriage Michael Mello / Carte broșată
common.buy 182 lei
Aristotle on Knowledge of Nature and Modern Skepticism Nathan R. Colaner / Copertă tare
common.buy 774 lei

Without design, the "brand identity" is just a name, sometimes paired with a statement that enumerates the values of the company. It is two-dimensional when written down or printed. The task for the retail designer is to turn that name or statement into a three-dimensional environment in which consumers may interact with the brand's product or services. Designing the Brand Identity in Retail Spaces is a casebook that shows and tells how architects and store designers have tackled that challenge. With nearly 300 examples from 48 renowned brands from around the world, this book examines every stage of a brand's "lifetime," from inception to show room. Cases run the retail gamut, including restaurants, department stores, and luxury brands. Each case is paired with analysis and interviews with brand managers and designers, guiding the reader through the entire design process. Easy to read and replete with stunning illustrations, this is the perfect primer for students and young professionals creating brand identities in their retail design.

Informații despre carte

Titlu complet Designing the Brand Identity in Retail Spaces
Autor Martin M
Limba engleză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2015
Număr pagini 304
EAN 9781628923919
ISBN 1628923911
Codul Libristo 05135110
Greutatea 798
Dimensiuni 236 x 193 x 17
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo