Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Stimați clienți, din cauza zilei de sărbătoare, asistența pentru clienți nu este disponibilă astăzi. Ne vom ocupa de solicitările dumneavoastră în următoarea zi lucrătoare. Vă mulțumim pentru înțelegere.

Der Einfluss Des Internets Auf Intermedi re Im Tourismus

Limba germanăgermană
Carte Carte broșată
Carte Der Einfluss Des Internets Auf Intermedi re Im Tourismus Dirk Tietz
Codul Libristo: 03621797
Editura Deutscher Universitätsverlag, mai 2007
Dirk Tietz untersucht den Einfluss von Electronic Commerce und des Internets auf die Intermediation.... Descrierea completă
? points 175 b
349 lei
În depozitul extern în cantități mici Expediem în 12-15 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


Lego Technic Idea Book: Simple Machines Isogawa Yoshihito / Carte broșată
common.buy 87 lei
Other Side of the Sky Meagan Spooner / Copertă tare
common.buy 89 lei
Digital Influence Joel Backaler / Copertă tare
common.buy 190 lei
Hands-On High Performance Programming with Qt 5 Marek Krajewski / Carte broșată
common.buy 261 lei
Social Media Marketing Und -Management Im Tourismus Thomas Hinterholzer / Carte broșată
common.buy 434 lei
Influencer-Marketing Peter J. Fries / Carte broșată
common.buy 395 lei
CGM and CGI Peter R. Bono / Carte broșată
common.buy 632 lei
Ayahuasca Sessions Rak Razam / Carte broșată
common.buy 89 lei
Adventure Tourism Peter Varley / Copertă tare
common.buy 1.004 lei
curând
Rundfunkfreiheit und Finanzkontrolle Cornelis Lehment / Carte broșată
common.buy 380 lei

Dirk Tietz untersucht den Einfluss von Electronic Commerce und des Internets auf die Intermediation. Im Mittelpunkt stehen folgende Fragen: Wird es im elektronischen Markt Intermediation geben? Wie wird Intermediation in elektronischen Märkten aussehen? Welche Marktteilnehmer haben die besten Erfolgsaussichten? Der Autor entwickelt eine allgemeine Analysemethodik, mit deren Hilfe sich die Implikationen für unterschiedliche Industrien identifizieren lassen, und wendet sie auf die Tourismusbranche an Abschließend leitet er Schlussfolgerungen für die Zukunft touristischer Intermediäre, z.B. Reiseveranstalter und Reisebüros, ab.

Informații despre carte

Titlu complet Der Einfluss Des Internets Auf Intermedi re Im Tourismus
Autor Dirk Tietz
Limba germană
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2007
Număr pagini 239
EAN 9783835007062
ISBN 3835007068
Codul Libristo 03621797
Greutatea 308
Dimensiuni 148 x 210 x 14
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo