Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Demand heterogeneity and interbrand competition

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte Demand heterogeneity and interbrand competition Juan Carlos Gázquez-Abad
Codul Libristo: 06828011
Editura VDM Verlag Dr. Müller, noiembrie 2008
Consumers'' decisions are actually becoming more complicated. Consumers are not homogeneous; they di... Descrierea completă
? points 198 b
420 lei -4 %
399 lei
La editor doar la comandă Expediem în 3-5 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


Twelve Steps For Overeaters Elisabeth L / Carte broșată
common.buy 81 lei
Liebeskunst. Ars amatoria vid / Carte broșată
common.buy 39 lei
Complete Guide to DB2 Universal Database Don Chamberlin / Carte broșată
common.buy 703 lei
Unipotent Algebraic Groups T. Kambayashi / Carte broșată
common.buy 238 lei
Du noir et blanc a la couleur Christina Goh / Carte broșată
common.buy 91 lei
Walking with Peety Eric O'Grey / Carte broșată
common.buy 77 lei

Consumers'' decisions are actually becoming more complicated. Consumers are not homogeneous; they differ from each other in their preferences, their experiences, their sociodemographical characteristics. Coupled with the increasing competition in Fast Moving Consumer Goods'' sector, a very complicate framework arises. In this context, brands need to reach consumers'' mind in order to be chosen from a large choice set. in this book, we analyse how heterogeneity influences consumer choice behavior and how it can be measured. In this respect, aspects such as the influence of price, price promotions, store flyers, discounts and differences in loyalty behavior are taken into account. Arising from this framework, we aditionally analyze how brands compete for consumers'' mindspace. in order to do so, this book uses multinomial logit approach based on olive oil scanner choice data extracted from a hypermarket belonging to an international distribution group located in the South of Spain.

Informații despre carte

Titlu complet Demand heterogeneity and interbrand competition
Limba engleză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2009
Număr pagini 396
EAN 9783639199758
Codul Libristo 06828011
Greutatea 606
Dimensiuni 150 x 220 x 24
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo