Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Decision Making: Social and Creative Dimensions

Limba englezăengleză
Carte Copertă tare
Carte Decision Making: Social and Creative Dimensions C.M. Allwood
Codul Libristo: 01396709
Editura Springer, aprilie 2001
This volume presents research that integrates decision making and creativity within the social conte... Descrierea completă
? points 318 b
632 lei
În depozitul extern în cantități mici Expediem în 12-15 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


Matematické minutovky 7. ročník / 1. díl Miroslav Hricz / Carte broșată
common.buy 11 lei
Hiob Joseph Roth / Carte broșată
common.buy 20 lei
Lili a Vili 2 ve světě čtení a psaní 2. díl Dita Nastoupilová / Carte broșată
common.buy 16 lei
Čarodějka z Portobella Paulo Coelho / Audio CD
common.buy 52 lei
Let's Learn Verbal Prefixes / Carte broșată
common.buy 126 lei
Heredity, Family, and Inequality Michael Beenstock / Copertă tare
common.buy 48 lei
Petroleum Geology of the North European Margin A. M. Spencer / Copertă tare
common.buy 1.081 lei
Der Volksstaat Hessen 1918/1919. Tobias Haren / Carte broșată
common.buy 161 lei
Begriff und Gegenstand Wolfgang Kienzler / Carte broșată
common.buy 260 lei

This volume presents research that integrates decision making and creativity within the social contexts in which these processes occur. The volume is an essential addition to and expansion of recent approaches to decision making. Such approaches attempt to incorporate more of the psychological and socio-cultural context in which human decision making takes place. The authors come from different disciplines and also belong to a broad spectrum of research traditions. They present innovative chapters dealing with both theoretical and empirical aspects of decision making in different personal and organizational contexts. All chapters are written from the perspective that human decision making is inherently social and more or less creative. The volume addresses fundamental questions about the nature of human decision making as it occurs in different social contexts. Thereby, it becomes essential reading for researchers in decision making and for advanced students in psychology, management science, informatics, and related disciplines.

Informații despre carte

Titlu complet Decision Making: Social and Creative Dimensions
Limba engleză
Legare Carte - Copertă tare
Data publicării 2001
Număr pagini 320
EAN 9780792368625
ISBN 0792368622
Codul Libristo 01396709
Editura Springer
Greutatea 1440
Dimensiuni 155 x 235 x 23
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo