Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Death and Life of the Music Industry in the Digital Age

Limba englezăengleză
Carte Copertă tare
Carte Death and Life of the Music Industry in the Digital Age Jim Rogers
Codul Libristo: 04482255
Editura Bloomsbury Publishing, iulie 2013
"The Death and Life of the Music Industry in the Digital Age" challenges the conventional wisdom tha... Descrierea completă
? points 428 b
861 lei
În depozitul extern Expediem în 14-18 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


Feeding the World Vaclav Smil / Carte broșată
common.buy 261 lei
Bussaco 1810 Rene Chartrand / Carte broșată
common.buy 131 lei
My Liverpool Home Kenny Dalglish / Carte broșată
common.buy 88 lei
Grimnoir Chronicles Larry Correia / Carte broșată
common.buy 69 lei
Justifiable Risk V Powell / Carte broșată
common.buy 81 lei
Restoring the Kennet and Avon Canal Peter Lindley Jones / Carte broșată
common.buy 106 lei
The Double Fyodor Mikhailovich Dostoyevsky / Carte broșată
common.buy 53 lei
101 Management Models Marijn Mulders / Carte broșată
common.buy 436 lei
Do I Love God? ROD CULBERTSON / Copertă tare
common.buy 176 lei
Economics of Patents / Copertă tare
common.buy 2.803 lei

"The Death and Life of the Music Industry in the Digital Age" challenges the conventional wisdom that the internet is 'killing' the music industry. While technological innovations (primarily in the form of peer-to-peer file-sharing) have evolved to threaten the economic health of major transnational music companies, Rogers illustrates how those same companies have themselves formulated highly innovative response strategies to negate the harmful effects of the internet. In short, it documents how the radical transformative potential of the internet is being suppressed by legal and organisational innovations. Grounded in a social shaping perspective, "The""Death and Life of the Music Industry in the Digital Age" contends that the internet has not altered pre-existing power relations in the music industry where a small handful of very large corporations have long since established an oligopolistic dominance. Furthermore, the book contends that widespread acceptance of the idea that online piracy is rampant, and music largely 'free' actually helps these major music companies in their quest to bolster their power. In doing this, the study serves to deflate much of the transformative hype and digital 'deliria' that has accompanied the internet's evolution as a medium for mass communication.

Informații despre carte

Titlu complet Death and Life of the Music Industry in the Digital Age
Autor Jim Rogers
Limba engleză
Legare Carte - Copertă tare
Data publicării 2013
Număr pagini 248
EAN 9781780931609
ISBN 1780931603
Codul Libristo 04482255
Greutatea 426
Dimensiuni 139 x 223 x 21
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo