Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Data Mining for Marketing

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte Data Mining for Marketing Hina Kanth
Codul Libristo: 09299347
Editura Grin Publishing, aprilie 2015
Research Paper from the year 2015 in the subject Business economics - Marketing, Corporate Communica... Descrierea completă
? points 107 b
215 lei
În depozitul extern Expediem în 15-20 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


Emergency Radiology Mayil Krishnam / Carte broșată
common.buy 549 lei
Classical Education Caroline Taggart / Carte broșată
common.buy 48 lei
Imray Chart M29 Imray / Carte broșată
common.buy 153 lei
Association Rule Hiding for Data Mining Aris Gkoulalas-Divanis / Copertă tare
common.buy 639 lei
Statistical Challenges in Modern Astronomy V Eric D. Feigelson / Carte broșată
common.buy 1.269 lei
How to Succeed in the Digital Age Rupert Stadler / Carte broșată
common.buy 152 lei
Mining Text Data Charu C. Aggarwal / Copertă tare
common.buy 1.464 lei
How to Have a Great Sunday School HAYSTEAD WES AND SH / Carte broșată
common.buy 81 lei
Schwangerschaft und Geburt selbstbestimmt Elke Mattern / Copertă tare
common.buy 45 lei
Advanced Analysis of Nontraditional Machining Hong Hocheng / Carte broșată
common.buy 696 lei
Reflection of Life A H Louie / Carte broșată
common.buy 430 lei
Diamonds in the Dust Beryl Matthews / Carte broșată
common.buy 54 lei
Karl Ludwig Schmidt Andreas Muhling / Copertă tare
common.buy 1.087 lei

Research Paper from the year 2015 in the subject Business economics - Marketing, Corporate Communication, CRM, Market Research, Social Media, The University of Kashmir, language: English, abstract: This paper gives a brief insight about data mining, its process and the various techniques used for it in the field of marketing. Data mining is the process of extracting hidden valuable information from the data in given data sets .In this paper cross industry standard procedure for data mining is explained along with the various techniques used for it. With growing volume of data every day, the need for data mining in marketing is also increasing day by day. It is a powerful technology to help companies focus on the most important information in their data warehouses. Data mining is actually the process of collecting data from different sources and then interpreting it and finally converting it into useful information which helps in increasing the revenue, curtailing costs thereby providing a competitive edge to the organisation.

Informații despre carte

Titlu complet Data Mining for Marketing
Autor Hina Kanth
Limba engleză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2015
Număr pagini 36
EAN 9783656946908
ISBN 3656946906
Codul Libristo 09299347
Editura Grin Publishing
Greutatea 59
Dimensiuni 148 x 210 x 2
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo