Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Stimați clienți, din cauza zilei de sărbătoare, asistența pentru clienți nu este disponibilă astăzi. Ne vom ocupa de solicitările dumneavoastră în următoarea zi lucrătoare. Vă mulțumim pentru înțelegere.

Cutting-edge Social Media Approaches to Business Education

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte Cutting-edge Social Media Approaches to Business Education Charles Wankel
Codul Libristo: 08811308
Editura Information Age Publishing, iulie 2010
A volume in Research in Management Education and Development Series Editors: Charles Wa... Descrierea completă
? points 169 b
334 lei
În depozitul extern Expediem în 14-18 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


Biometric Authentication Virginio Cantoni / Carte broșată
common.buy 320 lei
D.E.T.A.C.H. Deny Earthly Things As Christ Has JONATHAN SAYLES / Carte broșată
common.buy 80 lei
Problems Related to Security James E Dupree / Carte broșată
common.buy 320 lei
MEDITATIONS on the MYSTERIES of the ROSARY Kenneth R Wichorek / Carte broșată
common.buy 94 lei
Eden Creek Lisa Bingham / Carte broșată
common.buy 90 lei
Louis XIV. Et La Hollande. Ce Line Fallet / Carte broșată
common.buy 165 lei
From Jesus' Heart to My Heart to Your Heart Edward Overbay / Carte broșată
common.buy 87 lei
Astronomia Carolina Thomas Streete / Carte
common.buy 173 lei
DSP for In-Vehicle and Mobile Systems Huseyin Abut / Copertă tare
common.buy 630 lei

A volume in Research in Management Education and Development Series Editors: Charles Wankel, St. John's University Our current students are digital natives, born into a world of widespread online sharing. Aligning the technologies we use in our courses with their skills and approaches to collaborative learning is an opportunity we should take. The new media share text, images, audio and video material rapidly and interactively. This volume will provide an overview of these new social media including Skype, YouTube, Flickr, blogging, LinkedIn, Facebook, and Twitter. Examples and cases of how instructors around the world are meaningfully incorporating them into their management, marketing, and other business courses are provided. One of the more robust trends is the use of three-dimensional immersive virtual world interfaces for teaching and learning. The leading one is Second Life. Examples of the use of Second Life in business courses will be discussed. The use of wikis to foster collaborative development of course related material by learners will be presented with case examples. Faculty members are co-creators of course content with their learners. Among the topics covered is how faculty members can be supported in their deployment of social media projects and course structures. How social media can enable the structuring of course activities involving students, prospective students, alumni, employers, businesspersons, and others in rich sharing and support with each other will be discussed. Indeed seeing courses as networking venues beyond learning forums will be parsed.

Informații despre carte

Titlu complet Cutting-edge Social Media Approaches to Business Education
Limba engleză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2010
Număr pagini 250
EAN 9781617351167
ISBN 9781617351167
Codul Libristo 08811308
Greutatea 514
Dimensiuni 156 x 235 x 20
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo