Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Stimați clienți, din cauza zilei de sărbătoare, asistența pentru clienți nu este disponibilă astăzi. Ne vom ocupa de solicitările dumneavoastră în următoarea zi lucrătoare. Vă mulțumim pentru înțelegere.

Customers' Preferences of Insurance Services

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte Customers' Preferences of Insurance Services Fatima Alinvi
Codul Libristo: 06815606
Editura VDM Verlag Dr. Mueller E.K., august 2008
With the presumption of change as an inevitablephenomenon, this study explores ways in whichinsuranc... Descrierea completă
? points 144 b
286 lei
În depozitul extern Expediem în 14-18 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


Vorlesung UEber Mechanik Horst von Sanden / Carte broșată
common.buy 349 lei
Unconscious Crime Joel Peter Eigen / Copertă tare
common.buy 287 lei
Myths & Legends of India, Egypt, China & Japan Rachel Storm / Carte broșată
common.buy 68 lei
Through the Past Darkly Nathan Bracher / Copertă tare
common.buy 434 lei
Handbook for the Follically Impaired Berry B C Smith / Carte broșată
common.buy 48 lei
Evaluation of Open Source Software Sunita Barve / Carte broșată
common.buy 457 lei
Democratic Review / Carte broșată
common.buy 279 lei
Marktorientierte Markenbewertung Sigrid Bekmeier-Feuerhahn / Carte broșată
common.buy 292 lei
Teacup Daddy L C Cloud / Carte broșată
common.buy 90 lei

With the presumption of change as an inevitablephenomenon, this study explores ways in whichinsurance companies can enhance their ability ofmeeting the constant changes in customers preferences. The focus is held on understandingyoung customers preferences regarding servicesprovided by insurance companies. In an increasinglycompetitive environment, where insurance companiesfight for the same customers, having a customer-oriented culture is extremely important not only toretain customers, but also to acquire new ones. Thisstudy presents various theories on the changes incustomers preferences as well as theories regardingorganizational strategy and change.The study suggests how and when to meet thecustomers, and how to build long lasting, trust-based relationships which could lead to increasedcustomer loyalty over time. Although the studyinvolves an insurance company, other organizationsdealing with similar services could also benefitfrom the findings.

Informații despre carte

Titlu complet Customers' Preferences of Insurance Services
Limba engleză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2008
Număr pagini 100
EAN 9783639062199
ISBN 3639062191
Codul Libristo 06815606
Greutatea 145
Dimensiuni 152 x 229 x 5
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo