Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Customer Value-Based Model

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte Customer Value-Based Model Gerald Boss
Codul Libristo: 05283762
Editura Grin Publishing, martie 2013
Master's Thesis from the year 2005 in the subject Economics - Finance, grade: 95% von 100% , HAN Uni... Descrierea completă
? points 116 b
234 lei
În depozitul extern Expediem în 14-18 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


Schumann, Robert - Werke für Klaviertrio Robert Schumann / Note muzicale
common.buy 393 lei
Everybody's Lonesome A True Fairy Story Clara E. (Clara Elizabeth) Laughlin / Carte broșată
common.buy 130 lei
Chemiker-Kalender Hans Ulrich von Vogel / Carte broșată
common.buy 353 lei
Trading Catalysts Robert I. Webb / Carte broșată
common.buy 228 lei
Foundations Of Botany (1901) Young Bergen Joseph / Carte broșată
common.buy 285 lei
Bell's Cathedrals Joseph E. Bygate / Carte broșată
common.buy 161 lei
Steuerpolitik und Gesellschaft. Rosemarie Siegert / Carte broșată
common.buy 635 lei
Women's Work Jennie Batchelor / Carte broșată
common.buy 175 lei
Parallel Problem Solving from Nature -- PPSN XIII, 1 Thomas Bartz-Beielstein / Carte broșată
common.buy 640 lei
Modern Bestiary - Ars Poetastrica Alessandro Gallenzi / Copertă tare
common.buy 54 lei

Master's Thesis from the year 2005 in the subject Economics - Finance, grade: 95% von 100% , HAN University of Applied Sciences (Arnhem Business School), course: VWL - Finanzwissenschaft, Marketing, language: English, comment: Die Note 95% wurde erstmalig von der Hochschule für eine Masterarbeit vergeben. "You are damn smart" lautete das Abschlusskommentar der Kommission. Die beiden Autoren aus Österreich und Deutschland erhielten ein Stipendium für den Master of International Business. , abstract: The master thesis presents the derivation of the Customer Value-Based Model (CVM) which stands for a new approach for a solid corporate valuation. The CVM is a comprehensive tool for supporting strategic decision making processes and corporate valuation. It synthesizes a holistic view which takes strategic and operational management levels into consideration and establishes a financing-marketing interface. It connects the value of the customer base as a main focus of marketing activities with the corporate value as measurement of the financial success of the company. A further advantage is that the success of marketing activities can also be viewed from the shareholder value perspective. Hence, the model helps to estimate the commitment of marketing to the total performance of the company.The CVM is applied by a Volvo car retailer in the Netherlands. The car retail business is basically distinguishing between customer services which indicate that the customer should be the most risky asset for a company. Four subsidiaries belong to the Dutch car dealer which are analyzed within this master thesis and valuated by the CVM.

Informații despre carte

Titlu complet Customer Value-Based Model
Limba engleză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2013
Număr pagini 44
EAN 9783656380580
ISBN 3656380589
Codul Libristo 05283762
Editura Grin Publishing
Greutatea 68
Dimensiuni 148 x 210 x 4
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo