Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Customer Service in the Public Sector

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte Customer Service in the Public Sector Wanyakala Tom
Codul Libristo: 06843601
Editura VDM Verlag, august 2011
Customer-orientated reforms are globally being adopted to address the widespread dissatisfaction wit... Descrierea completă
? points 230 b
459 lei
În depozitul extern Expediem în 14-18 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


Human Motivation Bernard Weiner / Copertă tare
common.buy 990 lei
Architectural Approach to Instructional Design Andrew S. Gibbons / Copertă tare
common.buy 1.279 lei
Devil By The Sea Nina Bawden / Carte broșată
common.buy 68 lei
Disconnect Anupama Chandrasekhar / Carte broșată
common.buy 58 lei

Customer-orientated reforms are globally being adopted to address the widespread dissatisfaction with traditional public services. However, the pessimism regarding their application in the public sector especially in developing countries implies limitations in existing research. Therefore, there is overwhelming need for empirical evidence about why, what, how and where such reforms have been applied within specific sectors and contexts. This study assesses the relevance of the reforms when implemented by the National Water and Sewerage Corporation (NWSC), which is in charge of urban water supply in Uganda. Using multiple data sources, that include household water user surveys, documentary review, observations, focus groups and interviews, this study responds to the questions: Has the NWSC become more customer-oriented as a result of reforms? If so, what are the consequences for user satisfaction and loyalty? The study finds first that customer oriented reforms in the NWSC were introduced by a committed leadership which reduced resistance to change and coordinated key stakeholder involvement.

Informații despre carte

Titlu complet Customer Service in the Public Sector
Limba engleză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2011
Număr pagini 416
EAN 9783639368307
ISBN 3639368304
Codul Libristo 06843601
Editura VDM Verlag
Greutatea 608
Dimensiuni 152 x 229 x 24
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo