Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Customer Relationship Management

Limba germanăgermană
Carte Carte broșată
Carte Customer Relationship Management Gerhard Raab
Codul Libristo: 01937214
Editura Windmühle Edition, mai 2022
Ziel des Customer Relationship Managements (CRM) ist der Aufbau und die Pflege langfristiger profita... Descrierea completă
? points 49 b curând curând
98 lei
Retipărire preconizată Termenul este necunoscut Termenul este necunoscut

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


Aromadermatology Philippa Buck / Carte broșată
common.buy 293 lei
Cell and Tissue Reaction Engineering Regine Eibl / Carte broșată
common.buy 696 lei
Ränder der Darstellung Christian Grüny / Carte broșată
common.buy 130 lei
Big Book of Shapes Marie-Pascale Cocagne / Carte broșată
common.buy 86 lei
Best of Saint-Saëns, 1 Audio-CD Camille Saint-Saens / Audio CD
common.buy 91 lei
Bedtime Tales for Sleepless Nights Jake Chapman / Copertă tare
common.buy 116 lei
Chance a Tale in Two Parts Joseph Conrad / Carte broșată
common.buy 190 lei
Book of Genesis Joy A. Schroeder / Carte broșată
common.buy 161 lei
Bezpiecze stwo za cen wolno ci Aleksandra Gruszczyk / Carte broșată
common.buy 220 lei

Ziel des Customer Relationship Managements (CRM) ist der Aufbau und die Pflege langfristiger profitabler Kundenbeziehungen. Dazu ist es notwendig, die entsprechenden Voraussetzungen auf technologischer, organisatorischer und menschlicher Ebene zu schaffen.§§Dieses Buch vermittelt - wie auch in den beiden erfolgreichen Vorauflagen - die Grundlagen des CRM in kompakter und praxisgerechter Form. Ausgehend von einem ganzheitlichen Ansatz zur Umsetzung des CRM werden die Bereiche Technologie, Personal und Organisationsstruktur beschrieben und der Prozess des CRM dargelegt. Im Zuge der Beschreibung der einzelnen Phasen des Prozesses werden konkrete Methoden zur Umsetzung erläutert und anhand von praktischen Beispielen verdeutlicht. In der 3. Auflage wurden Anregungen aufgegriffen und bestimmte Themen vertieft (z.B. Kundenrückgewinnung, Kundenverwirrtheit und Six Sigma).

Informații despre carte

Titlu complet Customer Relationship Management
Limba germană
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2022
Număr pagini 163
EAN 9783937444482
Codul Libristo 01937214
Greutatea 206
Dimensiuni 205
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo