Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Customer Relationship Management - Delivered!

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte Customer Relationship Management - Delivered! Ulrike Imme
Codul Libristo: 06828335
Editura VDM Verlag Dr. Müller, noiembrie 2008
Over the past decade the marketing focus in business has changed from a product centered to a clearl... Descrierea completă
? points 171 b
364 lei -4 %
345 lei
La editor doar la comandă Expediem în 3-5 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


Kinematografie zapomnění Štěpán Hulík / Copertă tare
common.buy 97 lei
Sweden, the Nation's History Franklin Daniel Scott / Carte broșată
common.buy 415 lei
La Llorona Rudolfo A. Anaya / Carte broșată
common.buy 91 lei
Modern Geopolitics and Security Amos N. Guiora / Copertă tare
common.buy 999 lei
Practical Analysis of Composite Laminates Antonio Miravete / Copertă tare
common.buy 1.352 lei
Personal Meaning Making EunJung Chang / Carte broșată
common.buy 378 lei
Budgetierungsprozesse in Expertenorganisationen Steffi Groppe / Carte broșată
common.buy 301 lei
Aspects of Revolutionary Rhetoric Asta Maskaliunaite / Carte broșată
common.buy 236 lei
Medicina dell'ét? prenatale Antonio L. Borrelli / Copertă tare
common.buy 569 lei
Father God Chip Kendall / Carte broșată
common.buy 34 lei
Prankster of Prime Time MARTIN PASKO / Carte broșată
common.buy 40 lei

Over the past decade the marketing focus in business has changed from a product centered to a clearly customer centered perspective. The solution to this new paradigm for a number of companies, is the implementation of CRM strategy and processes in their sales and marketing department. Nevertheless, approximately two thirds of these investments do not live up to expectations. And one of the major reasons for CRM failure is the missing support through change management strategies during the implementation period. This book is intended to present a practical approach to link these two current issues in business development. Examined is the leverage effect of change management on the implementation of a Customer Relationship Management (CRM) strategy and software, based on a case study of a global company. It can be used as a supporting guideline for companies, students, advisers, consultants and software implementers.

Informații despre carte

Titlu complet Customer Relationship Management - Delivered!
Autor Ulrike Imme
Limba engleză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2009
Număr pagini 164
EAN 9783639203479
ISBN 363920347X
Codul Libristo 06828335
Greutatea 234
Dimensiuni 150 x 220 x 8
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo