Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Customer-Oriented Marketing Strategy

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte Customer-Oriented Marketing Strategy Tevflik Dalgic
Codul Libristo: 01238709
Editura Business Expert Press, ianuarie 2012
This book is about customer orientation as a marketing strategy. It covers the vast literature on th... Descrierea completă
? points 50 b
116 lei -13 %
100 lei
În depozitul extern Expediem în 14-18 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


top
How Emotions Are Made Lisa Feldman Barrett / Carte broșată
common.buy 58 lei
top
Twentieth-Century Harmony Vincent Persichetti / Copertă tare
common.buy 277 lei
top
Vermeer. Das vollständige Werk; . Karl Schütz / Copertă tare
common.buy 752 lei
Get Started in Gujarati Absolute Beginner Course Rachel Dwyer / Carte broșată
common.buy 133 lei
I'll Never Write My Memoirs Grace Jones / Carte broșată
common.buy 141 lei
Ostbrandenburg in 144 Bildern Karin Bader / Copertă tare
common.buy 65 lei
Marketing Strategy in Play Hill / Carte broșată
common.buy 100 lei
Export Marketing Strategy Zou / Carte broșată
common.buy 100 lei
F. W. Taylor und die wissenschaftliche Betriebsfuhrung Olaf Laska-Levonen / Carte broșată
common.buy 215 lei
CNN Effect Piers Robinson / Carte broșată
common.buy 282 lei
Marswalk One David J. Shayler / Carte broșată
common.buy 324 lei

This book is about customer orientation as a marketing strategy. It covers the vast literature on the subject and tries to combine the major studies in this specific field of marketing and strategy to offer a comprehensive strategic tool for decision makers in organizations. The book starts with the classic marketing concept and then reviews important developments and research of the latest findings both from the theoretical and applied points of view. Examples, methodologies, policy measures and strategies to be implemented in order to drive customer satisfaction are the backbone of this book. Both manufacturing and service businesses are addressed. §This book also covers the relationships, applications and the steps to be taken to drive continuous relationships with customers to aid in the process of defining and implementing niche strategies, international marketing efforts, and electronic commerce. This book is aimed at researchers, graduate students, marketing practitioners both in manufacturing and service, chief executive officers of companies as well as those responsible for marketing strategy.

Informații despre carte

Titlu complet Customer-Oriented Marketing Strategy
Limba engleză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2012
Număr pagini 180
EAN 9781606495209
ISBN 1606495208
Codul Libristo 01238709
Greutatea 260
Dimensiuni 153 x 229 x 9
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo