Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Customer Lifetime Value

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte Customer Lifetime Value V Kumar
Codul Libristo: 04244680
Editura now publishers Inc, august 2008
Customer Lifetime Value - The Path to Profitability reviews the CLV metric in particular. Approache... Descrierea completă
? points 202 b
410 lei
În depozitul extern Expediem în 14-18 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


Wolfgang Amadeus Mozart Dirk Böttger / Carte broșată
common.buy 28 lei
Berlin Leo Seidel / Copertă tare
common.buy 57 lei
lustige Salzer-Buch Marcell Salzer / Carte broșată
common.buy 186 lei
History of Modern Psychology SAUGSTAD PER / Carte broșată
common.buy 350 lei
Data Profiling mit Eclipse Björn Knebel / Carte broșată
common.buy 365 lei
Reconciliation William Taylor / Carte broșată
common.buy 142 lei

Customer Lifetime Value - The Path to Profitability reviews the CLV metric in particular. Approaches to computing CLV and the concept of customer equity are discussed in detail. Specifically, this monograph provides the methods of measuring CLV, the strategies for developing customer-centric strategies, the implementation of CLV strategies in a B2B and B2C setting, and the challenges faced by an organization in implementing a CLV-based framework. The author details the importance of CLV as a metric in a marketer's toolkit and how it is relevant to managing customers. Customer Lifetime Value - The Path to Profitability answers the following questions: * What is the value of a customer? * Can customers be evaluated based only on their past contribution to the firm? * Which metric is better in identifying the future worth of the customer? These are the questions a firm has to deal with before assessing the value of its customers. The author shows that the value of a customer is the value the customer brings to the firm over their lifetime. Therefore, we need a metric that can objectively measure future profitability of the customer to the firm.Customer lifetime value (CLV) helps managers make informed business decisions.

Informații despre carte

Titlu complet Customer Lifetime Value
Autor V Kumar
Limba engleză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2008
Număr pagini 112
EAN 9781601981561
ISBN 1601981562
Codul Libristo 04244680
Greutatea 180
Dimensiuni 231 x 156 x 7
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo