Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Customer Knowledge Management

Limba germanăgermană
Carte Carte broșată
Carte Customer Knowledge Management Lutz M. Kolbe
Codul Libristo: 02117291
Dieses Buch beschreibt die prozessorientierte Anwendung von Instrumenten des Knowledge Management au... Descrierea completă
? points 147 b
296 lei
În depozitul extern în cantități mici Expediem în 14-18 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


Complete Sherlock Holmes Arthur Conan Doyle / Copertă tare
common.buy 145 lei
Agatha Raisin and the Witch of Wyckhadden M. C. Beaton / Carte broșată
common.buy 59 lei
Naked Lunch David Cronenberg / Blu-ray
common.buy 64 lei
An Education / Carte broșată
common.buy 56 lei
Nickelodeon Paw Patrol: Pups on Patrol Maggie Fischer / Cărți pliante
common.buy 63 lei
Vivir las matemáticas MARIA ANTONIA CANALS / Carte broșată
common.buy 53 lei
Off on a Comet Jules Verne / Copertă tare
common.buy 59 lei
Bipolar Expeditionist Keith A Steadman / Carte broșată
common.buy 103 lei
Cape Cod John T. Cumbler / Carte broșată
common.buy 157 lei
Liberalismus und gesellschaftliches Handeln John Dewey / Carte broșată
common.buy 386 lei
Mississippi Environmental Law Handbook Daniel Coker Horton / Carte broșată
common.buy 762 lei
Confronting Today's Issues Denise Spirou / Copertă tare
common.buy 458 lei
High-Pressure Science and Technology K. D. Timmerhaus / Carte broșată
common.buy 822 lei

Dieses Buch beschreibt die prozessorientierte Anwendung von Instrumenten des Knowledge Management auf kundenorientierte Prozesse aus Marketing, Vertrieb und Service. Dazu wird eine Rahmenarchitektur vorgestellt, die Konzepte des Customer Relationship Management mit denen des Knowledge Management integriert. Diese Sicht ermöglicht wesentliche Ergebnisverbesserungen in Marketing, Vertrieb und Service, aber auch in internen Leistungsbeziehungen. Die gezeigten Fallstudien dokumentieren die realisierbaren Potentiale aus Geschäfts- und IT-Sicht. Aus ihnen werden Handlungsempfehlungen für das Projektmanagement und ein Ausblick auf zukünftige Herausforderungen abgeleitet. Das dargestellte St. Galler Modell für Customer Knowledge Management basiert auf Praxiserfahrungen und Forschungsarbeiten, die durch Fallstudien namhafter Unternehmen systematisch und fundiert aufbereitet werden.§

Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo