Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Customer Engagement Marketing

Limba englezăengleză
Carte Copertă tare
Carte Customer Engagement Marketing Robert W. Palmatier
Codul Libristo: 16380899
Editura Springer International Publishing AG, septembrie 2017
This edited collection identifies cutting-edge metrics for capturing and measuring customer engageme... Descrierea completă
? points 716 b
1.442 lei
În depozitul extern în cantități mici Expediem în 14-18 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


Community Garden Revolution: A Manual (Full Color Edition) Miss Mary K Hukill / Carte broșată
common.buy 185 lei
Shadow Sight Shayli Johnson / Carte broșată
common.buy 51 lei
Sexology: Or Startling Sins of the Sterner Sex George Franklin Hall / Carte broșată
common.buy 75 lei
Tierra de Matreros JOS SIXTO ALVAREZ / Carte broșată
common.buy 103 lei
113 Violoncello-Etüden - Heft 3: Nr. 63 - 85 Justus J. Fr. Dotzauer / Foaie
common.buy 95 lei
Ausgewählte Schriften Wilhelm Von Humboldt / Carte broșată
common.buy 58 lei
LOS KURDLES / Carte broșată
common.buy 122 lei
Collegium Regale Layton/Kornas/Park/Choir of Trinity College Colleg / Audio CD
common.buy 124 lei
Bring Me a Minstrel: Shared Songs Of The Salish Sea Robert B Greene / Carte broșată
common.buy 94 lei

This edited collection identifies cutting-edge metrics for capturing and measuring customer engagement and highlights best practices in implementing customer engagement marketing strategies. It explores how effective strategies can drive customer-centric product innovation, create a stable customer base, and build an emotional connection between the customer and firm.
As consumers seek a deeper connection with products, more and more firms are switching from goods to service-based models that provide a higher level of commitment to their customers, yet current customer engagement strategies are costly and their effectiveness is often unclear. This book will provide a synthesis of research on customer engagement through a collection of chapters from experts in the field to address this issue, and will appeal to academics, practitioners, consultants, and managers looking to shift to more engagement-focused marketing strategies.

Informații despre carte

Titlu complet Customer Engagement Marketing
Limba engleză
Legare Carte - Copertă tare
Data publicării 2017
Număr pagini 328
EAN 9783319619842
ISBN 3319619845
Codul Libristo 16380899
Greutatea 580
Dimensiuni 148 x 210 x 27
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo