Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Customer-Centric Project Management

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte Customer-Centric Project Management Elizabeth Harrin
Codul Libristo: 04783271
Editura Taylor & Francis Ltd, octombrie 2012
There has been a sea-change in the focus of organizations - whether private or public - away from a... Descrierea completă
? points 169 b
341 lei
În depozitul extern Expediem în 14-18 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


Hell's Angel Sonny Barger / Carte broșată
common.buy 65 lei
Next Move 4 Students Book Katherine Stannett / Carte broșată
common.buy 203 lei
Psychology Applied to Teaching Jack Snowman / Carte broșată
common.buy 1.151 lei
Central Park Knight C J Henderson / Carte broșată
common.buy 87 lei
Smart Structures Theory Inderjit Chopra / Copertă tare
common.buy 1.053 lei
Three opera choruses for upper voices Pyotr Tchaikovsky / Note muzicale
common.buy 29 lei
curând
Inclusion in Further Education Lydia Spenceley / Carte broșată
common.buy 152 lei
At Bluebonnet Lake Amanda Cabot / Carte broșată
common.buy 104 lei
Hidden Adult Perry Nodelman / Copertă tare
common.buy 462 lei
New Governance of the English Regions Mark Sandford / Copertă tare
common.buy 325 lei
Imagine Otherwise Kandice Chuh / Carte broșată
common.buy 173 lei

There has been a sea-change in the focus of organizations - whether private or public - away from a traditional product-or service-centricity towards customer-centricity and projects are just as much a part of that change. Projects must deliver value; projects must involve stakeholders, and Elizabeth Harrin and Phil Peplow demonstrate convincingly that stakeholders are the ones who get to decide what 'value' actually means. "Customer-Centric Project Management" is a short guide explaining what customer-centricity means in terms of how you work and its importance for project performance; using tools and processes to guide customer-centric thinking will help you see the results of engagement and demonstrate how things can improve, even on difficult projects. The text provides a straightforward implementation guide to moving your own business to a customer-centric way of working, using a model called Exceed and provides some guidance for ensuring that customer-centricity is sustainable and supported in the organization. This is a practical, rigorous and well-researched text. It draws on established models and uses the example of project implementation in a healthcare environment to demonstrate the impact of this significant way of thinking about value. The authors can't guarantee that the Exceed process will radically improve project success rates, and no process can. Adopting a customer-centric mindset and using the Exceed process to measure and monitor customer satisfaction will, however, help you move towards working with happier, more engaged stakeholders.

Informații despre carte

Titlu complet Customer-Centric Project Management
Limba engleză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2012
Număr pagini 132
EAN 9781409443124
ISBN 1409443124
Codul Libristo 04783271
Greutatea 266
Dimensiuni 156 x 234 x 8
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo