Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Customer-Centric Marketing

Limba englezăengleză
Carte Copertă tare
Carte Customer-Centric Marketing NEIL RICHARDSON
Codul Libristo: 01022662
Editura Kogan Page Ltd, martie 2016
Two of the major parallel challenges facing businesses today are how to adapt to the changes of fast... Descrierea completă
? points 309 b
623 lei
În depozitul extern Expediem în 14-18 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


Light of the Christ within John Laurence / Carte broșată
common.buy 99 lei
Birdwatcher's Coloring Book Dot Barlowe / Carte broșată
common.buy 32 lei
Der Feind im Schatten Henning Mankell / Carte broșată
common.buy 61 lei
Kafka's Dick Alan Bennett / Carte broșată
common.buy 97 lei
Routledge Handbook of Contemporary Bangladesh Ali Riaz / Copertă tare
common.buy 1.589 lei
Avebury Joshua Pollard / Carte broșată
common.buy 192 lei
I Am Intelligent Peyton Goddard / Copertă tare
common.buy 116 lei

Two of the major parallel challenges facing businesses today are how to adapt to the changes of fast-paced, fragmenting markets and how to grow a business whilst engaging in recognisably sustainable practices. It is not enough to just be sustainable, it is about communicating it and getting the customer involved in the message. Customer-Centric Marketing shows readers how sustainable development practices and digital marketing techniques work naturally together to add value, leading to improved customer satisfaction, better professional relationships and increased effectiveness. Ideal for senior marketing professionals and students on digital marketing or marketing strategy modules who wish to utilise the benefits of sustainable development and forms of digital marketing, this accessible and straight to-the-point book uses case studies to show how the marketing theories and tools work in actual business scenarios. Customer-Centric Marketing covers contemporary issues such as the increasing use of mobile, QR codes and social network sites for consumers interested in ethical, environmental and sustainable marketing.

Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo