Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Customer-Centric Marketing

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte Customer-Centric Marketing R. Ravi
Codul Libristo: 01005986
Editura MIT Press Ltd, martie 2016
The revolution in big data has enabled a game-changing approach to marketing. The asynchronous and c... Descrierea completă
? points 108 b
234 lei -6 %
217 lei
șansă 50% Şanse de a obține acest titlu Când primesc cărțile?

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


Andrej Rublev Robert Bird / Carte broșată
common.buy 17 lei
Voyage a Travers Le Monde En Images Dušan Kováč / Copertă tare
common.buy 35 lei
BLACK CAT - DIE VERWANDLUNG + CD (B1) Franz Kafka / Carte broșată
common.buy 48 lei
Case Studies in Language Curriculum Design John Macalister / Carte broșată
common.buy 387 lei
Just Warriors, Inc. Deane-Peter Baker / Copertă tare
common.buy 957 lei
Gale Encyclopedia of Science Set K Lee Lerner / Copertă tare
common.buy 5.346 lei
Strength and Stiffness of Engineering Systems Frederick A. Leckie / Copertă tare
common.buy 811 lei
Die da oben Barbara Nolte / Carte broșată
common.buy 66 lei
Before Dinner Michiel Korthals / Copertă tare
common.buy 639 lei
Lehrerentlastung Heinz Klippert / Carte broșată
common.buy 162 lei
Taming of The Shrew William Shakespeare / Copertă tare
common.buy 678 lei
Astrid Lindgren und die öffentliche Meinung Sarah S. Haag / Carte broșată
common.buy 300 lei
Nomaden im Regal Hans Magnus Enzensberger / Carte broșată
common.buy 46 lei
Die Psychoanalyse der Schüler um Freud Gerhard Benetka / Carte broșată
common.buy 210 lei
VOYAGE Daniele Steel / Carte broșată
common.buy 64 lei

The revolution in big data has enabled a game-changing approach to marketing. The asynchronous and continuous collection of customer data carries rich signals about consumer preferences and consumption patterns. Use of this data can make marketing adaptive, dynamic, and responsive to changes in individual customer behavior. This book introduces state-of-the-art analytic and quantitative methods for customer-centric marketing (CCM). Rather than using a snapshot from the data to plot a single campaign-centric marketing plan, these methods draw on cutting-edge research in optimization and interactive marketing with the goal of maximizing long-term profit from data collected over time. The aim is to teach readers to apply optimization tools to derive analytical solutions leading to customized, dynamic, proactive, and real-time marketing decisions.

Informații despre carte

Titlu complet Customer-Centric Marketing
Limba engleză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2016
Număr pagini 152
EAN 9780262529051
ISBN 9780262529051
Codul Libristo 01005986
Editura MIT Press Ltd
Greutatea 280
Dimensiuni 230 x 180 x 14
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo