Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Cultural Differences in FMCG Marketing in the German and the Indian Market

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte Cultural Differences in FMCG Marketing in the German and the Indian Market Rawel Raj
Codul Libristo: 09185750
Editura Grin Publishing, ianuarie 2015
Seminar paper from the year 2014 in the subject Communications - Public Relations, Advertising, Mark... Descrierea completă
? points 99 b
200 lei
În depozitul extern Expediem în 14-18 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


top
Heretics Of Dune Frank Herbert / Carte broșată
common.buy 54 lei
top
Some Girls Do Jennifer Dugan / Carte broșată
common.buy 56 lei
top
Star Wars The High Republic: Into The Dark Giorgio Baroni / Copertă tare
common.buy 82 lei
top
Tales of Pirx the Pilot Stanislaw Lem / Carte broșată
common.buy 59 lei
Acts of Desperation Megan Nolan / Carte broșată
common.buy 52 lei
Range David Epstein / Copertă tare
common.buy 128 lei
curând
Machinery's Handbook Toolbox / Copertă tare
common.buy 810 lei
Embroidered Country Gardens Lorna Bateman / Carte broșată
common.buy 118 lei
Austro-Hungarian Army and the First World War Graydon A. (University of South Florida) Tunstall / Carte broșată
common.buy 214 lei
Gardens of Bunny Mellon Linda Jane Holden / Copertă tare
common.buy 282 lei
Atlas Shrugged SparkNotes Literature Guide SparkNotes Editors / Carte broșată
common.buy 31 lei
Fate of Fire Linsey Hall / Carte broșată
common.buy 58 lei

Seminar paper from the year 2014 in the subject Communications - Public Relations, Advertising, Marketing, Social Media, grade: A, TiasNimbas Business School, course: Cross Culture Pschology, language: English, abstract: In today s scenario the society and the culture plays an important role to drive the taste of the consumers. Thus it is very much evident that the people of two different polarities would perceive their requirement in two different manners. Nevertheless the requirement can be the same but with a different specification. It is required in marketing to understand and imbibe the changes so to effectively sell the product in that zone. In this paper we would like to analyze the variations in the FMCG marketing strategies, by the use of marketing model, in German and Indian market. We aim to examine and present the major differences in the approach towards these two markets and how culture plays an indispensable role to drive these changes. Therefore, our research statement would be: How culture affects the FMCG marketing approaches in both the German and the Indian Market?

Informații despre carte

Titlu complet Cultural Differences in FMCG Marketing in the German and the Indian Market
Autor Rawel Raj
Limba engleză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2015
Număr pagini 28
EAN 9783656869627
ISBN 3656869626
Codul Libristo 09185750
Editura Grin Publishing
Greutatea 50
Dimensiuni 148 x 210 x 2
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo