Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

CSR Strategies in International Business. Concepts and theories for a competitive edge

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte CSR Strategies in International Business. Concepts and theories for a competitive edge Jonas Feller
Codul Libristo: 13501580
Editura Anchor Academic Publishing, iulie 2016
For decades, multinational corporations benefited from developing countries mainly as a source of ch... Descrierea completă
? points 200 b
404 lei
În depozitul extern Expediem în 14-18 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


CAFO Daniel Imhoff / Copertă tare
common.buy 256 lei
La historia de Lil María Cristina Salas Vázquez / Carte broșată
common.buy 81 lei
Meine Kindheit Maxim Gorki / Carte broșată
common.buy 221 lei
Midlife Muir Gray / Carte broșată
common.buy 77 lei
Livre de coloriage pour adulte Volume 1 ColoringCraze / Copertă tare
common.buy 130 lei
After the Taliban James Dobbins / Copertă tare
common.buy 112 lei
Paolino asso del pallone Éve Tharlet / Copertă tare
common.buy 60 lei

For decades, multinational corporations benefited from developing countries mainly as a source of cheap labour and weak regulations. Even when corporate social responsibility (CSR) was embraced it has been tailored to customers in the developed world. With the rise of the middle class in emerging economies and social media driven scrutiny of corporate conduct around the globe, CSR increasingly requires an international outlook.§Adopting strategic CSR in international business provides multinational corporations with a competitive edge. An emerging field of research around international CSR points to global, local and transnational strategies as viable options. Considering impacting variables such as cultural distance, industry features and brand visibility, recommendations are derived for managers that advance the concept of shared value for business and society. In addition, a range of future research questions are outlined to further the academic discussion around this important aspect of business in the 21th century.

Informații despre carte

Titlu complet CSR Strategies in International Business. Concepts and theories for a competitive edge
Autor Jonas Feller
Limba engleză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2016
Număr pagini 82
EAN 9783954894819
ISBN 3954894815
Codul Libristo 13501580
Greutatea 109
Dimensiuni 148 x 210 x 4
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo