Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

CSR 2.0

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte CSR 2.0 Wayne Visser
Codul Libristo: 02075371
The book examines the evolution and current state of corporate social responsibility (CSR), using a... Descrierea completă
? points 175 b
353 lei
În depozitul extern în cantități mici Expediem în 12-17 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


top
Grandmaster of Demonic Cultivation: Mo Dao Zu Shi, Vol. 4 Mo Xiang Tong Xiu / Carte broșată
common.buy 90 lei
top
Dessert Person Claire Saffitz / Copertă tare
common.buy 148 lei
top
What's for Dessert Claire Saffitz / Copertă tare
common.buy 158 lei
top
Sri Lanka: The Cookbook K Sivanathan Prakash / Carte broșată
common.buy 156 lei
top
The Bucket List Kath Stathers / Copertă tare
common.buy 148 lei
top
C# in Depth, 4E Jon Skeet / Carte broșată
common.buy 274 lei
BMW M Tony Lewin / Copertă tare
common.buy 202 lei
Top Gear Ultimate Supercars Jason Barlow / Copertă tare
common.buy 145 lei
Gentleman Jack Anne Lister / Carte broșată
common.buy 76 lei
Lore Olympus: Volume One Rachel Smythe / Copertă tare
common.buy 111 lei
Jane Eyre Charlotte Brontë / Copertă tare
common.buy 60 lei
Calendar of Wisdom L N Tolstoy / Copertă tare
common.buy 120 lei
Golden Age of Dutch and Flemish Painting Norbert Wolf / Copertă tare
common.buy 568 lei

The book examines the evolution and current state of corporate social responsibility (CSR), using a five-stage maturity model: defensive, charitable, promotional, strategic and transformative CSR. The first four stages are dubbed CSR 1.0 and characterise most current CSR practice, while the fifth stage is named CSR 2.0 (also transformative or systemic CSR) and describes emergent and future CSR practices. Reasons are given why CSR 1.0 approaches have failed to have any significant impact on the most serious global social, environmental and ethical challenges. The emergent CSR 2.0 will then be explored in detail by elaborating on five principles underlying the new approach, including: creativity, scalability, responsiveness, glocality and circularity. A four-part DNA Model is also introduced, covering value creation, good governance, societal contribution and ecological integrity, which provides the basis for defining and measuring CSR 2.0. Finally, a 70-question CSR 2.0 self-assessment diagnostic tool developed by the author is presented, with sample data to show how the tool can be used for future research and practitioner application.

Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo