Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Critical Shopping Experiences

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte Critical Shopping Experiences Adrienne Steffen
Codul Libristo: 07093917
There is a recent marketing trend to make shopping a positive experience for the consumer. A pleasan... Descrierea completă
? points 335 b
674 lei
În depozitul extern Expediem în 14-18 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


Woman Who Attracted Money Steve Chandler / Carte broșată
common.buy 72 lei
Paul, Moses and the History of Israel Scott J. Hafemann / Carte broșată
common.buy 291 lei
Managing Performance in the Public Sector Hans de Bruijn / Copertă tare
common.buy 1.347 lei
Design Engineering Stanislav Hosnedl / Copertă tare
common.buy 1.347 lei
Recovering Scotland's Slavery Past DEVINE TOM M / Copertă tare
common.buy 661 lei
Hitler and His Allies in World War Two Jonathan Adelman / Carte broșată
common.buy 311 lei
Ask Mi-Ling! Mi-Ling Stone Poole / Carte broșată
common.buy 61 lei
Treatment of Tannery Waste Water Sheikh Moni / Carte broșată
common.buy 289 lei
Swift and Others Claude Rawson / Copertă tare
common.buy 677 lei
Business Modelling Using Petri Nets Approach Ernest Anye Fongwa / Carte broșată
common.buy 410 lei
Cooperative Traffic Information Systems Jedrzej Rybicki / Carte broșată
common.buy 525 lei
ColdFusion 5: A Beginner's Guide Kevin Lange / Carte broșată
common.buy 163 lei

There is a recent marketing trend to make shopping a positive experience for the consumer. A pleasant store environment is created with lights, music, an attractive store layout, and friendly service personnel so that shopping has become fun, just like a visit to the movie theatre. The pleasant store atmosphere created seeks to enhance the consumers experience and encourages purchases by uplifting consumer mood. Although retailers today expend a lot of resources to create a pleasant store environment, they know little about the overall effects on consumer affect and behaviour. The presented research studies consumers affective reactions to naturally occurring shopping experiences in shopping centres, with the overall aim to investigate consumers emotional and behavioural reactions. A hierarchical emotion descriptor model is developed and tested for an integrated understanding of consumers reactions to shopping experiences. The book concludes with the discussion of managerial implications.

Informații despre carte

Titlu complet Critical Shopping Experiences
Limba engleză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2012
Număr pagini 560
EAN 9783838135328
ISBN 3838135326
Codul Libristo 07093917
Greutatea 812
Dimensiuni 152 x 229 x 32
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo