Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Crisis, Issues and Reputation Management

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte Crisis, Issues and Reputation Management Andrew Griffin
Codul Libristo: 02357029
Editura Kogan Page Ltd, aprilie 2014
The reputation of an organisation influences who we buy from, work for, supply to and invest in. In... Descrierea completă
? points 115 b
231 lei
În depozitul extern Expediem în 14-18 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


Doctors' Practices Michelle Galindo / Copertă tare
common.buy 309 lei
Reputation Management Sabrina Helm / Carte broșată
common.buy 324 lei
Activity-Based Protein Profiling Stephan A. Sieber / Carte broșată
common.buy 1.270 lei
Christliches Familienstellen Paul Imhof / Carte broșată
common.buy 113 lei
Kindermarchen Und Haus Jacob Grimm / Carte broșată
common.buy 42 lei
25 beliebte Mythen zum Thema Coaching Heinz-Detlef Scheer / Carte broșată
common.buy 73 lei
Bayesian Inference William Link / Copertă tare
common.buy 344 lei
Early Yorkshire Charters: Volume 4, The Honour of Richmond, Part I William FarrerCharles Travis Clay / Carte broșată
common.buy 276 lei
Communication A.D.D. Dr Angelina Dasilva / Copertă tare
common.buy 181 lei
Acetylsalicyls ure Im Kardiovaskul ren System K. Schrör / Carte broșată
common.buy 439 lei
Ehestandsgeschichten August Strindberg / Copertă tare
common.buy 282 lei
Entwicklung der deutschen Flora Paul Graebner / Carte broșată
common.buy 160 lei

The reputation of an organisation influences who we buy from, work for, supply to and invest in. In today's complex environment, organizations have to understand and respond rapidly to shifting public values, rising expectations, demands for public consultation and increasingly intrusive news media. This is particularly important when things go wrong. Crisis, Issues and Reputation Management outlines a comprehensive approach to managing situations that may turn into crises, handling crises once they occur, and features a wide range of case studies of brands who have had to respond to a variety of crises including Nestle, Unilever, General Electric, McDonald's, Coca-cola, Cadbury, Tesco, Pan Am, RBS and more. Crisis, Issues and Reputation Management defines reputation, explores how to value it and provides practical guidelines for effective reputation management, including advising companies on how to approach issues of Corporate Social Responsibility.

Informații despre carte

Titlu complet Crisis, Issues and Reputation Management
Limba engleză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2014
Număr pagini 280
EAN 9780749469924
ISBN 0749469927
Codul Libristo 02357029
Editura Kogan Page Ltd
Greutatea 448
Dimensiuni 157 x 233 x 15
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo