Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Stimați clienți, din cauza zilei de sărbătoare, asistența pentru clienți nu este disponibilă astăzi. Ne vom ocupa de solicitările dumneavoastră în următoarea zi lucrătoare. Vă mulțumim pentru înțelegere.

Creativity and Innovation in the Music Industry

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte Creativity and Innovation in the Music Industry Peter Tschmuck
Codul Libristo: 05281634
Why did jazz become a dominant popular music genre in the 1920s and rock 'n' roll in the 1950s? Why... Descrierea completă
? points 273 b
557 lei -2 %
542 lei
În depozitul extern Expediem în 8-10 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


Tomas Nevinson (Spanish Edition) / Carte broșată
common.buy 109 lei
curând
Happy Marriage?!, Vol. 9 Maki Enjoji / Carte broșată
common.buy 42 lei
Macmillan Readers Umbrella The Starter Pack Clare Harris / Cărți pliante
common.buy 36 lei
OOIS'94 Dilip Patel / Carte broșată
common.buy 320 lei
PLAYING WITH THE CLASSICS BOOK & CD PEGGY D BENNETT / Carte broșată
common.buy 123 lei
Magician's Show Box and Other Stories Lydia Maria Francis Child / Carte broșată
common.buy 129 lei
Joe Tilden's Recipes for Epicures Joe Tilden / Copertă tare
common.buy 189 lei
Lectures in Supercomputational Neuroscience Peter beim Graben / Copertă tare
common.buy 320 lei
Reliable and Scalable Multicast Model RSM2 Ruchi Gupta / Carte broșată
common.buy 293 lei
Economy and Society in Central and Eastern Europe Daniel Dumitran / Carte broșată
common.buy 251 lei
Loneliness William Patrick / Copertă tare
common.buy 128 lei
Beast in View Margaret Millar / Carte broșată
common.buy 68 lei
Where Does the Money Go? Scott Bittle / Carte broșată
common.buy 92 lei

Why did jazz become a dominant popular music genre in the 1920s and rock 'n' roll in the 1950s? Why did heavy metal, punk rock and hiphop find their way from sub-cultures to the established music industry? What are the effects of new communication technologies and the Internet on the creation of music in the early 21st century? These and other questions are answered by Peter Tschmuck through an integrated model of creativity and innovation that is based on an international history of music industry since Thomas A. Edison invented the phonograph in 1877. Thus, the history of the music industry is described in full detail. By discussing the historic process of music production, distribution and reception the author highlights several revolutions in the music industry that were caused by the inference of aesthetic, technological, legal, economic, social and political processes of change. On the basis of an integrated model of creativity and innovation, an explanation is given on how the processes and structures of the present music industry will be altered by the ongoing digital revolution, which totally changed the value-added network of the production, dissemination and use of music. For the second edition, the author has reworked chapter 9 in order to include all the developments which shaped the music industry in the first decade of the 21st century from Napster to cloud-based music services and even beyond.

Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo