Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Creative Strategy in Direct & Interactive Marketing (Fourth Edition)

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte Creative Strategy in Direct & Interactive Marketing (Fourth Edition) Susan K. Jones
Codul Libristo: 12493066
Editura RACOM BOOKS, iulie 2011
This is the classic primer on how to make the creative plan fit into and support the marketing plan,... Descrierea completă
? points 126 b
267 lei -4 %
255 lei
șansă 50% Şanse de a obține acest titlu Când primesc cărțile?

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


top
Luxury Strategy Jean Noel Kapferer / Copertă tare
common.buy 219 lei
La terre est ronde + CD B. Brunetti / Carte
common.buy 31 lei
Tanz im Feuer Sandra Brown / Carte broșată
common.buy 43 lei
Mistyczki Annerose Sieck / Carte broșată
common.buy 42 lei
International Studies: Volume 2 Sir Arthur Newsholme / Copertă tare
common.buy 1.075 lei
Creative Strategy in Direct & Interactive Marketing Susan K. Jones / Carte broșată
common.buy 255 lei
Montesquieu's Philosophy of Liberalism Thomas L. Pangle / Carte broșată
common.buy 301 lei
Antiguos Mexicanos Miguel León-Portilla / Carte broșată
common.buy 50 lei
Rust and Steam Anne Renwick / Carte broșată
common.buy 36 lei

This is the classic primer on how to make the creative plan fit into and support the marketing plan, and develop creative ideas that are strategically accurate and tactically effective. And, in this time of multiplying media forms, the author shows how to develop creative plans, strategies, and ideas that integrate different media forms and platforms that create more effective and more profitable marketing communications programs. This book is a great classroom text for upper-level undergraduate marketing and creative courses and a great hands-on reference for day-to-day executives wanting to manage their marketing communications programs more effectively.

Informații despre carte

Titlu complet Creative Strategy in Direct & Interactive Marketing (Fourth Edition)
Limba engleză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2011
Număr pagini 421
EAN 9781933199313
ISBN 1933199318
Codul Libristo 12493066
Editura RACOM BOOKS
Greutatea 862
Dimensiuni 183 x 231 x 28
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo