Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Creating Value Through Packaging

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte Creating Value Through Packaging Jim Peters
Codul Libristo: 04835959
Editura DEStech Publications, Inc, ianuarie 2013
This book fills a deep need in the packaging industry - a methodical guide to managing packaging tha... Descrierea completă
? points 262 b
527 lei
șansă 50% Şanse de a obține acest titlu Când primesc cărțile?

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


Radical Acceptance Tara Brach / Carte broșată
common.buy 100 lei
Anime Rayna Denison / Copertă tare
common.buy 958 lei
Author Who Thought He Existed Giulio Paolini / Copertă tare
common.buy 509 lei
Jump Commander Mark Alexander / Copertă tare
common.buy 168 lei
Second Life Carmen Firan / Copertă tare
common.buy 257 lei
Literature Criticism from 1400 to 1800 James E. Person / Copertă tare
common.buy 3.137 lei
Black History Mike Henry / Carte broșată
common.buy 275 lei
Japanese Calligraphy Cecil H. Uyehara / Copertă tare
common.buy 902 lei
Revisioning British Empire in the Eighteenth Century Lawrence Henry Gipson / Copertă tare
common.buy 703 lei
Action Research in Healthcare Elizabeth Koshy / Copertă tare
common.buy 1.069 lei
Political Behavior Abdul Karim Bangura / Carte broșată
common.buy 483 lei
Der Anspruch von Kriegsopfern auf Schadensersatz Philipp Stammler / Carte broșată
common.buy 425 lei
1630s Ian Atherton / Carte broșată
common.buy 187 lei

This book fills a deep need in the packaging industry - a methodical guide to managing packaging that also demonstrates how packaging, considered in a total context, benefits all phases of a business and its customers. Starting from the premise that packaging is implicated in a network of material, social, economic and psychological factors, the book offers a comprehensive strategy highlighting packaging's value-adding roles in creating successful products and enhancing the experience of customers - B2B as well as consumers. But the book's practical applications are deeper. By illuminating the multiple relationships of packaging to organizations and cultural trends and linking them to one another and to business drivers, the book offers a useful new way to think about packaging, one that includes and goes beyond cost analysis to demonstrate how packaging is a corporate asset needed to innovate and increase profits. Methods in the book are shown to apply to a wide range of choices managers must make. The book covers all the standard operating procedures of packaging development, which, along with numerous flow charts, formulas and graphics, are designed to improve operations, planning, and sales.

Informații despre carte

Titlu complet Creating Value Through Packaging
Limba engleză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2013
Număr pagini 214
EAN 9781605950877
Codul Libristo 04835959
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo