Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Creating Shared Value - Concepts, Experience, Criticism

Limba englezăengleză
Carte Copertă tare
Carte Creating Shared Value - Concepts, Experience, Criticism Josef Wieland
Codul Libristo: 15194688
Editura Springer International Publishing AG, ianuarie 2017
Over the last years, "Creating Shared Value" has become a much discussed concept in business practic... Descrierea completă
? points 460 b
925 lei
În depozitul extern în cantități mici Expediem în 10-15 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


top
Art of Darksiders III THQ / Copertă tare
common.buy 253 lei
top
The Secret Teachings of All Ages Manly P. Hall / Carte broșată
common.buy 128 lei
top
Gravity Falls: Tales of the Strange and Unexplained Disney Storybook Art Team / Copertă tare
common.buy 66 lei
top
Autobiography of Gucci Mane Gucci Mane / Carte broșată
common.buy 65 lei
top
History of Venice John Julius Norwich / Carte broșată
common.buy 99 lei
top
Coming of Neo-Feudalism Joel Kotkin / Copertă tare
common.buy 129 lei
Wild Color, Revised and Updated Edition Jenny Dean / Carte broșată
common.buy 117 lei
Spirit of the Brush Sungsook Hong Setto / Carte broșată
common.buy 102 lei
Nature's Treasures / Copertă tare
common.buy 103 lei
Age of Ash James S. A. Corey / Copertă tare
common.buy 111 lei
Drawing Furries Stephanie 'Ifus' Johnson / Carte broșată
common.buy 77 lei
Creativity Takes Courage Irene Smit / Copertă tare
common.buy 98 lei

Over the last years, "Creating Shared Value" has become a much discussed concept in business practice as well as in management theory and especially in the context of corporate social responsibility. This book offers a contribution to the current academic discussions on the well-received article of Michael Porter and Marc Kramer in Harvard Business Review in 2011. In the light of the increasing references to the shared value concept, it develops a critical discussion on its fundamentals and its implications for the relationship between economy and society. By that, the book seeks to shed light on the understanding of the role and the nature of the firm in a globalized economy. The result is a collection of interdisciplinary academic reviews which offer interdisciplinary reflections on "Creating Shared Value" to illuminate theoretical, conceptual and practical challenges of the topic. Within the fields of Business Ethics, Theory of the Firm, Management and Philosophy, researcher, students and practitioners will be given a deeper insight on how to approach to the concept in a conceptional and philosophical way.

Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo