Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Creating New Knowledge in Management

Limba englezăengleză
Carte Copertă tare
Carte Creating New Knowledge in Management Ellen S O Connor
Codul Libristo: 01285080
Editura Stanford University Press, decembrie 2011
"Creating New Knowledge in Management" rediscovers lost sources in the work of Mary Parker Follett a... Descrierea completă
? points 226 b
454 lei
În depozitul extern în cantități mici Expediem în 12-17 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


top
Na sklonku dne Jon Fosse / Copertă tare
common.buy 21 lei
reduceri
Glaube als Beziehung Hans-Joachim Eckstein / Carte
common.buy 41 lei
No Excuses Jennifer Robin / Copertă tare
common.buy 119 lei
Kinder- und Hausmärchen Jacob Grimm / Carte broșată
common.buy 98 lei
Biblische Anthropologie Christian Frevel / Carte broșată
common.buy 221 lei
letzte Komoediant Karl von Holtei / Carte broșată
common.buy 161 lei
Presse Clandestine dans la Belgique Occupee Jean Massart / Copertă tare
common.buy 312 lei
American Indian Stories itkala-Sa / Carte broșată
common.buy 130 lei

"Creating New Knowledge in Management" rediscovers lost sources in the work of Mary Parker Follett and Chester Barnard, providing a foundation for management as a unique and coherent discipline. This book begins by explaining that research universities, and the management field in particular, have splintered into smaller and less related parts. It then recovers a lost tradition of integrating management and the humanities, exploring ways of building on this convention to advance the unique art and science of business. By way of Follett and Barnard's work, author Ellen S. O'Connor demonstrates how the shared values, purposes, and customs of management and the humanities can be used to build an enterprise that will help to meet the challenges of business today. Igniting approaches to management that build on humanistic traditions is the ultimate goal of this book. Therefore, the text ends with two experiments--one in the classroom and one with a business executive--that take up this call and offer a perspective on where management must go next.

Informații despre carte

Titlu complet Creating New Knowledge in Management
Limba engleză
Legare Carte - Copertă tare
Data publicării 2011
Număr pagini 264
EAN 9780804770750
ISBN 0804770751
Codul Libristo 01285080
Greutatea 504
Dimensiuni 159 x 238 x 27
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo