Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Creating Customer Value Through Strategic Marketing Planning

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte Creating Customer Value Through Strategic Marketing Planning Edwin J. Nijssen
Codul Libristo: 05257150
Editura Springer-Verlag New York Inc., decembrie 2010
Creating and delivering superior customer value is essential for organizations operating in today's... Descrierea completă
? points 318 b
640 lei
În depozitul extern în cantități mici Expediem în 14-18 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


top
Lessons on the Analytic of the Sublime Jean-Francois Lyotard / Carte broșată
common.buy 152 lei
Eschatology and Hope Anthony Kelly / Carte broșată
common.buy 134 lei
Coronin Family of Proteins Christoph S. Clemen / Carte broșată
common.buy 983 lei
Cyfoeth y Testun R. Iestyn Daniel / Copertă tare
common.buy 57 lei
Confucius: A Guide for the Perplexed Yong Huang / Copertă tare
common.buy 862 lei

Creating and delivering superior customer value is essential for organizations operating in today's competitive environment. This applies to virtually any kind of organization. It requires a profound understanding of the value creation opportunities in the marketplace, choosing what unique value to create for which customers, and to deliver that value in an effective and efficient way. Strategic marketing management helps to execute this process successfully and to achieving sustainable competitive advantage in the market place. Creating Customer Value Through Strategic Marketing Planning discusses an approach that is both hands-on and embedded in marketing and strategy theory. This book is different from most other marketing strategy books because it combines brief discussions of the underlying theory with the presentation of a selection of useful strategic marketing tools. The structure of the book guides the reader through the process of writing a strategic marketing plan. Suggestions for using the tools help to apply them successfully. This book helps students of marketing strategy to understand strategic marketing planning at work and how to use specific tools. Furthermore, it provides managers with a practical framework and guidelines for making the necessary choices to create and sustain competitive advantage for their organizations.

Informații despre carte

Titlu complet Creating Customer Value Through Strategic Marketing Planning
Limba engleză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2010
Număr pagini 152
EAN 9781441948700
ISBN 1441948708
Codul Libristo 05257150
Greutatea 238
Dimensiuni 160 x 235 x 9
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo