Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Corporate Social Responsibility (CSR) as a Public Relations Strategy

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte Corporate Social Responsibility (CSR) as a Public Relations Strategy Kathrin Bauer
Codul Libristo: 04334049
Editura VDM Verlag Dr. Mueller E.K., august 2008
Economic developments of the last several decades§have changed the economic and social structures of... Descrierea completă
? points 144 b
289 lei
În depozitul extern Expediem în 14-18 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


Kiss of a Demon King Kresley Cole / Carte broșată
common.buy 59 lei
Cat O' Nine Tales Jeffrey Archer / Copertă tare
common.buy 152 lei
Ai Ore!, Vol. 3 Mayu Shinjo / Carte broșată
common.buy 61 lei
Konzept des Ethnopluralismus in der Neuen Rechten Andreas Beisbart / Carte broșată
common.buy 208 lei
Corporate Governance Samuel O. Idowu / Copertă tare
common.buy 270 lei
curând
Book of Potentially Catastrophic Science Sean Connolly / Carte broșată
common.buy 59 lei
Advances in Biomagnetism Samual J. Williamson / Carte broșată
common.buy 638 lei
Book of Contrasts Dave Strickland / Carte broșată
common.buy 93 lei

Economic developments of the last several decades§have changed the economic and social structures of§industrialized and developing countries, leading to§new business opportunities but also to terrifying§social risks and rising ecological catastrophes§worldwide. Multinationals are increasingly expected§by their stakeholders to find strategies and ways to§respond to these global challenges, to play a more§active role in addressing social issues, and to take§responsibility for their actions in developing§countries. Kathrin Bauer describes in her report how§corporations can balance these societal demands and§stakeholders expectations with the goals of their§company by using corporate social responsibility§(CSR) as a public relations strategy. She explains§how CSR can be used proactively as an opportunity to§improve a corporation s image and financial success§and/or reactively as a response to arising conflicts§and crises. Both strategic approaches are discussed§in detail and illustrated with practical examples§from business operations in Latin America. The report§is aimed at CSR and communications managers as well§as those interested in responsible business operations.

Informații despre carte

Titlu complet Corporate Social Responsibility (CSR) as a Public Relations Strategy
Limba engleză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2008
Număr pagini 96
EAN 9783639078657
ISBN 3639078659
Codul Libristo 04334049
Greutatea 141
Dimensiuni 152 x 229 x 5
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo