Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Corporate Social Responsibility (CSR)

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte Corporate Social Responsibility (CSR) Kolja Paetzold
Codul Libristo: 01787910
Editura Diplomica, august 2010
This book presents the main framework of Corporate Social Responsibility (CSR) in connection with In... Descrierea completă
? points 155 b
312 lei
În depozitul extern Expediem în 14-18 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


top
Bargaining for Advantage G. Richard Shell / Carte broșată
common.buy 84 lei
Jules Verne Jules Verne / Copertă tare
common.buy 103 lei
Uso de la gramática espaňola avanzado Francisca Castro / Carte broșată
common.buy 95 lei
Ucieczka od bezradności Stawiszyński Tomasz / Copertă tare
common.buy 55 lei
Scorpio Races Maggie Stiefvater / Carte broșată
common.buy 61 lei
Jak zvládnout práci manažera Michal Pohludka / Copertă tare
common.buy 61 lei
Marie Laurencin – Sapphic Paris Simonetta Fraquelli / Copertă tare
common.buy 218 lei
conte di Montecristo Alexandre Dumas / Copertă tare
common.buy 86 lei
conte di Montecristo Alexander Dumas / binding.
common.buy 59 lei
conte di Montecristo Alexandre Dumas / Carte broșată
common.buy 94 lei
Il conte di Montecristo Alexandre Dumas / Carte broșată
common.buy 87 lei
Corporate Social Responsibility and SMEs Graafland / Carte broșată
common.buy 299 lei

This book presents the main framework of Corporate Social Responsibility (CSR) in connection with International Marketing. It includes the CSR background, such as its history and examples of how organizations implemented/can implement the philosophy of CSR into their core business.§It is also illustrated how companies and organizations can control and measure their social actions. Furthermore, the advantages and disadvantages of the CSR implementation within an organization were compared. This allows the reader to understand which actions are beneficial for the organization and those that are not. The potential of CSR is illustrated by several aspects, followed by a comparison of the results. §Greenwashing is of great interest for the everyday person who buys products with the thought of doing something good, for example, in connection with the environment, human rights, etc. One chapter solely concentrates on this subject, demonstrating how people can avoid paying more for a product with false claims, thus abusing their good will to care about social aspects. Greenwashing is part of this book, because it can also be seen as a marketing strategy, misleading conscious consumers, bluntly called fraud.§This book demonstrates how CSR can be seen as a marketing tool on an international level, through which organizations can increase not only their assets, but also their reputation making it more attractive for potential new partners and employees.

Informații despre carte

Titlu complet Corporate Social Responsibility (CSR)
Limba engleză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2010
Număr pagini 96
EAN 9783836696159
ISBN 3836696150
Codul Libristo 01787910
Editura Diplomica
Greutatea 183
Dimensiuni 178 x 254 x 5
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo