Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Controlling in Mode-Markenartikelunternehmen

Limba germanăgermană
Carte Carte broșată
Carte Controlling in Mode-Markenartikelunternehmen Hans Christian Limmer
Codul Libristo: 12612391
In der Branche der Mode-Markenartikelunternehmen spielen emotionale Beweggründe bei Entscheidungen e... Descrierea completă
? points 158 b curând curând
319 lei
Retipărire preconizată Termenul este necunoscut Termenul este necunoscut

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


top
Sigmund Freud, Gesammelte Werke Sigmund Freud / Copertă tare
common.buy 45 lei
top
Shadowscapes Tarot Stephanie Pui-Mun Law / Carte broșată
common.buy 141 lei
Echo Junior J. Pecheur / DVD digital
common.buy 98 lei
curând
Le DELF 100% réussite (B1) Bruno Girardeau / Carte broșată
common.buy 156 lei
Grooves Only for Drumset Marcus Boeltz / Carte broșată
common.buy 135 lei
Subjekt - Objekt - Intersubjektivitat Fabrizio Moser / Carte broșată
common.buy 340 lei
The Friesian Horse Sara Green / Copertă tare
common.buy 176 lei
The Fragrance of Her Name Marcia Lynn McClure / Carte broșată
common.buy 89 lei
Evan's Journey Carol S. Dale / Carte broșată
common.buy 103 lei
Contemporary Embroidery Design Joan Nicholson / Carte broșată
common.buy 184 lei
It's a Jesus Thing Tyra 'T-Lily' McNair / Carte broșată
common.buy 88 lei
Beyond the Great Divide Abbott Fay / Carte broșată
common.buy 82 lei
Bilal al-Habashi Hilal Kara / Carte broșată
common.buy 63 lei
Selling You Napoleon Hill / Audio CD
common.buy 63 lei

In der Branche der Mode-Markenartikelunternehmen spielen emotionale Beweggründe bei Entscheidungen eine große Rolle. Der Reiz des behandelten Themas liegt in dem Spannungsfeld der emotional bestimmten Mode einerseits und des rational geprägten Controlling andererseits. Ziel der Arbeit ist es, einen Überblick über den Stand und die Perspektiven des Controlling in Mode-Markenartikelunternehmen zu geben. Dies erfordert zum einen theoretische Überlegungen bezüglich des zugrundezulegenden Controlling-Ansatzes und der Besonderheiten von Mode-Markenartikelunternehmen einschließlich der daraus abzuleitenden spezifischen Anforderungen. Zum anderen soll ein empirisch induktiver Ansatz zur Ableitung praxisrelevanter Gestaltungsempfehlungen für das Controlling in Mode-Markenartikelunternehmen verfolgt werden.

Informații despre carte

Titlu complet Controlling in Mode-Markenartikelunternehmen
Limba germană
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 1996
Număr pagini 238
EAN 9783631305744
ISBN 3631305745
Codul Libristo 12612391
Greutatea 340
Dimensiuni 148 x 210 x 15
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo