Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Consumption, Media and the Global South

Limba englezăengleză
Carte Copertă tare
Carte Consumption, Media and the Global South Mehita Iqani
Codul Libristo: 09380345
Editura PALGRAVE MACMILLAN, octombrie 2015
What does consumption in the global south signify, and how are its complexities communicated in medi... Descrierea completă
? points 161 b
324 lei
În depozitul extern în cantități mici Expediem în 12-15 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


top
Lightlark Alex Aster / Copertă tare
common.buy 78 lei
top
Jazz, Rags & Blues 3 Martha Mier / Carte
common.buy 44 lei
Magica Italia / Carte broșată
common.buy 34 lei
Time Series Analysis and Its Applications Robert H. Shumway / Carte broșată
common.buy 648 lei
Koreatown Deuki Hong / Copertă tare
common.buy 131 lei
WHO Expert Committee on Malaria World Health Organization / Carte broșată
common.buy 102 lei
Con vivencias de España II Blanco Samos / Carte broșată
common.buy 113 lei
Belastungen im Lehrerberuf Anne Urbutt / Carte broșată
common.buy 307 lei
Architectonics of Theatricality Ivaylo Alexandroff / Carte broșată
common.buy 387 lei
Management Made Easy Steve Holt / Carte broșată
common.buy 92 lei

What does consumption in the global south signify, and how are its complexities communicated in media discourses? Consumption, Media and the Global South presents original research examining key themes in the ways in which consumption in the global south - by elites, the middle classes, and the poor - is discursively constructed in media texts. With the global triumph of capitalist economies and neoliberal values, consumption is increasingly viewed by populations in the global south as both a right to which they are denied access, and once accessed as evidence of an improved life. The ways in which this debate plays out on the stage of the media is an important element of the picture. This book looks at the media representation of consumer culture in Africa, China, Brazil and India through case studies ranging from celebrity selfies, to travel websites, news reports and documentary film.

Informații despre carte

Titlu complet Consumption, Media and the Global South
Autor Mehita Iqani
Limba engleză
Legare Carte - Copertă tare
Data publicării 2015
Număr pagini 235
EAN 9781137390127
ISBN 1137390123
Codul Libristo 09380345
Greutatea 430
Dimensiuni 223 x 145 x 18
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo