Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Consumerism, the New Idol of Postmodern America

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte Consumerism, the New Idol of Postmodern America Mohammad Sadegh Najjarzadeha
Codul Libristo: 16045205
Editura Noor Publishing, martie 2017
The more we move onward in America's history, the more the effect of technology and science can be f... Descrierea completă
? points 119 b
265 lei -9 %
239 lei
În depozitul extern Expediem în 8-10 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


top
Can't Hurt Me David Goggins / Carte broșată
common.buy 141 lei
Ruhe und Gelassenheit (Puzzle) Alexandra Loos / Joc
common.buy 154 lei
Merchant Prince of Cornville Samuel Eberly Gross / Carte broșată
common.buy 124 lei
Festival and Civil War TONY OKONMAH / Copertă tare
common.buy 154 lei
Poesie. Les Oasis, Par J. Langeron Langeron-J / Carte broșată
common.buy 147 lei
Weir of Hermiston Sidney Colvin / Carte broșată
common.buy 190 lei
evangelische Christenheit und die Juden Le Roi J.F.A. de Le Roi / Carte broșată
common.buy 236 lei

The more we move onward in America's history, the more the effect of technology and science can be felt quite tangible. To live in the present era makes this even more notable since the age is going through and begetting such pervasive phenomenon like consumerism. The fact is that this notion is strongly propagated in the postmodern era. Families in this era can be vividly identified as the mere slaves of technology and its omnivorous progeny, consumerism. Donald Richard DeLillo who is famous as Don DeLillo, as a postmodern author paid a comprehensive attention to this issue of technology and consumerism in his novels; White Noise and Cosmopolis.The plots depict a society or even more limited a family or a youngster that is not deliberately entangled in the ruling of technology and consumerism. This book explores in Don DeLillo's White Noise and Cosmopolis, the sociological and individual effects of science and technology, consumerism and trivialization of intrinsic values of humanity and the important role of media. This study hopes to demonstrate a study of both positive and negative consequences of the new idol of American society.

Informații despre carte

Titlu complet Consumerism, the New Idol of Postmodern America
Limba engleză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2017
Număr pagini 100
EAN 9783330845060
ISBN 3330845066
Codul Libristo 16045205
Editura Noor Publishing
Greutatea 165
Dimensiuni 150 x 220 x 6
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo