Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Consumerism in Twentieth-Century Britain

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte Consumerism in Twentieth-Century Britain Matthew Hilton
Codul Libristo: 04092581
Editura Cambridge University Press, noiembrie 2003
This book is the first comprehensive history of consumerism as an organised social and political mov... Descrierea completă
? points 162 b
326 lei
șansă 50% Şanse de a obține acest titlu Când primesc cărțile?

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


Tomorrow's People Susan Greenfield / Carte broșată
common.buy 76 lei
Alabama Stitch Book Natalie Chanin / Copertă tare
common.buy 172 lei
Wheat Belly William Davis / Copertă tare
common.buy 115 lei
Climate Change Adaptation and Development Tor Hĺkon Inderberg / Carte broșată
common.buy 381 lei
Writer's Source Book Chris Sykes / Carte broșată
common.buy 142 lei
Letting Go with Love and Confidence Kenneth Ginsburg / Carte broșată
common.buy 115 lei
602 Harding McRae / Carte broșată
common.buy 392 lei
Moral Vision - An Introduction to Ethics David McNaughton / Carte broșată
common.buy 337 lei
Beginning SQL Server Modeling Bart Weller / Carte broșată
common.buy 218 lei
curând
Auf dem Weg ins Imperium David Engels / Copertă tare
common.buy 145 lei
House of Bernarda Alba Federico García Lorca / Carte broșată
common.buy 76 lei
Iron Sharpens Iron Orlando Saer / Carte broșată
common.buy 42 lei
Alles auf Anfang Benjamin Weiter / Carte broșată
common.buy 83 lei
Getting Started with Drones Belinda Kilby / Carte broșată
common.buy 110 lei

This book is the first comprehensive history of consumerism as an organised social and political movement. Matthew Hilton offers a groundbreaking account of consumer movements, ideologies and organisations in twentieth-century Britain. He argues that in organisations such as the Co-operative movement and the Consumers' Association individual concern with what and how we spend our wages led to forms of political engagement too often overlooked in existing accounts of twentieth-century history. He explores how the consumer and consumerism came to be regarded by many as a third force in society with the potential to free politics from the perceived stranglehold of the self-interested actions of employers and trade unions. Finally he recovers the visions of countless consumer activists who saw in consumption a genuine force for liberation for women, the working class and new social movements as well as a set of ideas often deliberately excluded from more established political organisations.

Informații despre carte

Titlu complet Consumerism in Twentieth-Century Britain
Limba engleză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2003
Număr pagini 396
EAN 9780521538534
ISBN 052153853X
Codul Libristo 04092581
Greutatea 628
Dimensiuni 152 x 227 x 24
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo