Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Consumer Segment LOHAS

Limba germanăgermană
Carte Carte broșată
Carte Consumer Segment LOHAS Martin Pittner
Codul Libristo: 16023882
Das essential vermittelt Wissen über nachhaltigkeitsorientierte Zielgruppen wie Lifestyles of Health... Descrierea completă
? points 56 b
113 lei
În depozitul extern în cantități mici Expediem în 12-17 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


top
The Artist's Way Julia Cameron / Carte broșată
common.buy 80 lei
top
Everyday Witch Tarot Deborah Blake / Cărți
common.buy 137 lei
top
Smith-Waite Tarot Deck Borderless Pamela Colman Smith / Cărți
common.buy 104 lei
Complete Book Of Home Organization Toni Hammersley / Carte broșată
common.buy 77 lei
Noche Oscura Del Alma SAN JUAN DE LA CRUZ / Copertă tare
common.buy 10 lei
Aristoteles y Dante Descubren Los Secretos del Universo Benjamin Alire Saenz / Carte broșată
common.buy 94 lei
Le Polonais Pour les Nuls Anna Ciesielska / Carte broșată
common.buy 159 lei
Hey Duggee: Get Well Soon, Norrie! Ladybird / Carte broșată
common.buy 42 lei
Redeeming Love Francine Rivers / Copertă tare
common.buy 115 lei
Zabawy nie z tej ziemi. Diabełki. Tom 1 Olivier Dutto / Carte broșată
common.buy 58 lei
BARCELOBA AGUSTIN KONG / Copertă tare
common.buy 89 lei
Choosing Happiness RICO ITUARTE / Copertă tare
common.buy 129 lei
Ballads and Songs of Brittany Tom Taylor / Carte broșată
common.buy 162 lei
Partnersuche im Internet Natalja Fischer / Carte broșată
common.buy 193 lei
Scythian Friendship MULTIPLE CONTRIBUTOR / Copertă tare
common.buy 178 lei

Das essential vermittelt Wissen über nachhaltigkeitsorientierte Zielgruppen wie Lifestyles of Health and Sustainability (LOHAS) in kompakter Form. Es wird der Frage nachgegangen, welchen Einfluss Corporate Social Responsibility (CSR) auf die Einstellung zu Lebensmitteleinzelhändlern und Eigenmarken bei Kunden, insbesondere LOHAS hat, und welchen Beitrag CSR zur Wahrnehmung bzw. Kauf von Bio-Eigenmarken leisten kann. Die Ergebnisse der Studie zeigen, dass die von SINUS identifizierte Wertestruktur der LOHAS in Deutschland in den Grundzügen auch für Österreich nachgewiesen werden kann. Zudem werden Empfehlungen für die Unternehmenspraxis aufgezeigt, mit welchen Kommunikationsstrategien Konsumenten bzw. LOHAS am besten angesprochen werden können.

Informații despre carte

Titlu complet Consumer Segment LOHAS
Limba germană
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2017
Număr pagini 45
EAN 9783658171414
ISBN 9783658171414
Codul Libristo 16023882
Greutatea 94
Dimensiuni 148 x 210 x 3
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo