Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Stimați clienți, din cauza zilei de sărbătoare, asistența pentru clienți nu este disponibilă astăzi. Ne vom ocupa de solicitările dumneavoastră în următoarea zi lucrătoare. Vă mulțumim pentru înțelegere.

Consumer's Impact through Electronic Media Advertising

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte Consumer's Impact through Electronic Media Advertising Bhoj Raj Aryal
Codul Libristo: 06826172
Editura VDM Verlag, iulie 2009
An advertisement can appear almost anywhere. In all §developed countries, and most of the south, too... Descrierea completă
? points 225 b
446 lei
În depozitul extern Expediem în 14-18 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


top
22 Immutable Laws Of Marketing Al Ries / Carte broșată
common.buy 58 lei
top
Garden of Priapus Alfred Jarry / Carte broșată
common.buy 136 lei
La Vida Verde Jocelyn Ramirez / Carte broșată
common.buy 100 lei
After You Natascha McElhone / Carte broșată
common.buy 75 lei
Answers about the Afterlife Bob Olson / Carte broșată
common.buy 91 lei
A is for Animals!: Preschool Coloring Book Rachel Smith / Carte broșată
common.buy 42 lei
Tragic Muse Henry James / Carte broșată
common.buy 75 lei
Circling the Sun Paula McLainová / Carte broșată
common.buy 89 lei
Lake District Winter Climbs Brian Davison / Carte broșată
common.buy 115 lei
Stalin in Fotografie und Malerei Tatjana Tscherepanow / Carte broșată
common.buy 246 lei
Beautiful Ever After Katie Piper / Carte broșată
common.buy 131 lei
Wirksame Interne Kontrollsysteme (IKS) Anika Sümnicht / Carte broșată
common.buy 279 lei
In piazza B GB 2 Sonja Schmiel / Carte broșată
common.buy 97 lei

An advertisement can appear almost anywhere. In all §developed countries, and most of the south, too, by §now, there are five main media available: TV, the §press, outdoor, radio and cinema. They are important §in different proportions in different countries. In §case of Nepal; ninety s onwards many private medias §appeared. It is known that TV is very strong and §effective media in developed nations. Still 67.85% of §the audience mostly watch domestic channels like, §NTV, Channel Nepal, Kantipur TV, Image Channel. So §the advertisers should select domestic channel to §advertise the products besides other channels. §Another fact is that, both urban and rural areas §preferred TV is the strong media that can provide §information fast and effectively. In urban households §more than 80 % have TV sets. But in sub-urban areas §that may not happen due to several reasons like lack §of electricity, lack of cable, poor economic §condition etc. Therefore advertiser should select TV §as a most effective media to advertise their product §in urban and rural. In rural area, he can select Radio for to transmit the ad message.

Informații despre carte

Titlu complet Consumer's Impact through Electronic Media Advertising
Limba engleză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2009
Număr pagini 312
EAN 9783639179354
ISBN 3639179358
Codul Libristo 06826172
Editura VDM Verlag
Greutatea 458
Dimensiuni 152 x 229 x 18
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo