Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Consumer Research for Museum Marketers

Limba englezăengleză
Carte Copertă tare
Carte Consumer Research for Museum Marketers Margot A. Wallace
Codul Libristo: 04910810
Editura AltaMira Press,U.S., ianuarie 2010
What museum does not want insight into what its visitors and potential visitors are looking for? Nea... Descrierea completă
? points 375 b
755 lei
În depozitul extern Expediem în 14-18 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


curând
Emotions Osho Rajneesh / Carte broșată
common.buy 59 lei
Designing Type Karen Cheng / Carte broșată
common.buy 200 lei
Dark Blue Ellis Warren / Carte broșată
common.buy 46 lei
Database Design Manual: using MySQL for Windows Matthew Norman / Copertă tare
common.buy 640 lei
Biscuit Tins Tracy Dolphin / Carte broșată
common.buy 46 lei
Fun with Stitching Fiona Goble / Carte broșată
common.buy 69 lei
Centre for Fortean Zoology Yearbook 1998 Jonathan Downes / Carte broșată
common.buy 113 lei
Challenging governance theory Jonathan Davies / Carte broșată
common.buy 263 lei
Learning to Belong Caroline Bath / Carte broșată
common.buy 358 lei
Certainty of Uncertainty Bernhard Poerksen / Carte broșată
common.buy 128 lei
75 Principles of Conscious Leadership Schantz / Carte broșată
common.buy 81 lei
Critical Race, Feminism, and Education Menah A. E. Pratt-Clarke / Copertă tare
common.buy 324 lei
Millwall Football Club 1885--1939 Bethell Chris e / Carte broșată
common.buy 81 lei
Barton Myers Associates Barton Myers Associates / Copertă tare
common.buy 363 lei
Curiosities of Bristol and its Neighbourhood JKR Wreford / Copertă tare
common.buy 84 lei

What museum does not want insight into what its visitors and potential visitors are looking for? Nearly every function within the museum benefits from a deeper understanding of visitors: curators, educators, fundraisers, marketers, store and cafe managers, guards, and volunteers. This book creatively instructs museums on how to study visitors to make their exhibits, programs, and shops more appealing for all segments of the public. Each chapter identifies an observed visitor behavior or attitude and details how it can significantly affect attendance, satisfaction, and loyalty. The author's approach explains how all museum personnel can participate in valuable observational research without breaking the bank on expensive studies.

Informații despre carte

Titlu complet Consumer Research for Museum Marketers
Limba engleză
Legare Carte - Copertă tare
Data publicării 2010
Număr pagini 160
EAN 9780759118089
ISBN 0759118086
Codul Libristo 04910810
Greutatea 418
Dimensiuni 157 x 241 x 16
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo