Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Consumer Experiences and Emotion Management

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte Consumer Experiences and Emotion Management Avinash Kapoor
Codul Libristo: 01995215
Editura Business Expert Press, decembrie 2013
The purpose of emotion management is to build brand and create a sustainable competitive advantage.... Descrierea completă
? points 50 b
116 lei -13 %
100 lei
În depozitul extern Expediem în 14-18 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


top
Neurobranding: Strategies for shaping consumer behavior Dr Peter Steidl / Carte broșată
common.buy 109 lei
reduceri
Scent Marketing Patrick Leimgruber / Carte broșată
common.buy 212 lei
Introduction to Dynamical Systems D. K. ArrowsmithC. M. Place / Carte broșată
common.buy 744 lei
Introduction to Neuromarketing & Consumer Neuroscience Dr Thomas Zoega Ramsoy / Carte broșată
common.buy 212 lei
Global Analysis M. Grmela / Carte broșată
common.buy 275 lei
Proof of Guilt Charles Todd / Carte broșată
common.buy 126 lei
Buddha - Die vier Pforten Osamu Tezuka / Copertă tare
common.buy 114 lei
Isus Sirpa Montonen / Carte broșată
common.buy 135 lei
curând
Oberbayern, Sonderausgabe Bernd Römmelt / Copertă tare
common.buy 48 lei
Mathematical Economics Gerard DebreuWerner Hildenbrand / Carte broșată
common.buy 311 lei
Lou Andreas-Salomé und Rilke - eine amour fou Gunna Wendt / Carte broșată
common.buy 43 lei
Chronik des europaischen Theaters Wolfgang Beck / Carte broșată
common.buy 96 lei

The purpose of emotion management is to build brand and create a sustainable competitive advantage. Emotions can organize cognitive processes or disorganize them, be active or passive, lead to adaptation, or be maladaptive. Consumers may be conscious of their emotions or may be motivated by unconscious emotions. The primary emotions like joy, fear and anger individually or in combined form with different intensities have an adaptive significance in a consumers life. Therefore the purpose of this book is to emphasizes the value of emotions and explore mental behavioral and emotional dimensions that affect consumers of all age groups, societies and cultures. §This books approach provides an integrated view of the different perspectives of consumer emotions. The book examines the different elements of emotion, evidence of how emotions govern and organize consumer life, and emotion and individual functioning, including consumer psychological experiences through facial expressions, inner feelings and feedback. §The book provides an ability to understand and appreciate the power of emotions and consumer experiences in marketing and develop an understanding of issues of emotions and conscience in the area of marketing and how marketing can both help and hinder our realization of better living and working conditions.

Informații despre carte

Titlu complet Consumer Experiences and Emotion Management
Limba engleză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2013
Număr pagini 120
EAN 9781606496466
ISBN 1606496468
Codul Libristo 01995215
Greutatea 268
Dimensiuni 152 x 229 x 11
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo