Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Consumer Ethnocentrism and Animosity

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte Consumer Ethnocentrism and Animosity Saeb Al Ganideh
Codul Libristo: 06835669
Editura VDM Verlag, august 2010
Developing economies represent the next great opportunity for global growth, and consumers there are... Descrierea completă
? points 230 b
463 lei
În depozitul extern Expediem în 15-20 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


Drama, Psychotherapy and Psychosis John Casson / Carte broșată
common.buy 267 lei
Lexikon Management Rudiger Pieper / Carte broșată
common.buy 410 lei
Something to Live By Dorothea S. Kopplin / Carte broșată
common.buy 46 lei
L.O.V.E. Workbook for Women Leslie L. Parrott / Carte broșată
common.buy 66 lei

Developing economies represent the next great opportunity for global growth, and consumers there are expected to start to enjoy an ever increasing range of foreign products. Most consumers all over the world are familiar with more products and brands as countries all around the world are agreeing on international agreements to remove tariff barriers. However, countries are trying to establish non- tariff barriers to protect their national products. Consumer ethnocentrism appears to be one of the most enduring types of non-tariff barrier. The American wars against Afghanistan in 2001 and against Iraq in 2003 gave raise to anti-American feeling in the Middle East and North Africa. Feelings of animosity (general, military and economic) may lead to reluctance or unwillingness to purchase goods sourced from the aggressor country. Companies which are linked with a country whose military, economic, or political histories are controversial must measure levels of animosity in targeted markets. Perhaps, knowledge of feelings of animosity among consumers in international markets can help marketing managers to develop more effective marketing strategies.

Informații despre carte

Titlu complet Consumer Ethnocentrism and Animosity
Limba engleză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2010
Număr pagini 336
EAN 9783639285130
ISBN 3639285131
Codul Libristo 06835669
Editura VDM Verlag
Greutatea 494
Dimensiuni 152 x 229 x 19
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo