Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Consumer Culture, Modernity and Identity

Limba englezăengleză
Carte Copertă tare
Carte Consumer Culture, Modernity and Identity Nita Mathur
Codul Libristo: 02518435
Editura SAGE Publications India Pvt Ltd, decembrie 2014
This book offers analysis of articulation of consumer culture and modernity in everyday lives of peo... Descrierea completă
? points 145 b
324 lei -10 %
291 lei
În depozitul extern Expediem în 14-18 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


King's Assassin Stephen Deas / Carte broșată
common.buy 51 lei
Estratégias de Marketing para entrada em mercados internacionais Luiz Antônio Cabañas / Carte broșată
common.buy 145 lei
Zwischen zwei Meeren Carmine Abate / Carte broșată
common.buy 48 lei
Hände auf Reisen, m. Audio-CD Angela Michel / Carte broșată
common.buy 149 lei
Anthropologische Wege Günter Fröhlich / Carte broșată
common.buy 155 lei
NYPD Green Luke Waters / Carte broșată
common.buy 88 lei
expansao da Educacao Superior no Amapa Mendes Allan Jasper / Carte broșată
common.buy 324 lei
Aglomeracao e desenvolvimento em localidades remotas Uberti Bertazzo Catiane / Carte broșată
common.buy 266 lei
Activity-Based Intelligence: Principles and Applications Patrick Biltgen / Copertă tare
common.buy 1.063 lei

This book offers analysis of articulation of consumer culture and modernity in everyday lives of people in a transnational framework. It pursues three broad themes: lifestyle choices and construction of modern identities; fashion and advertising; and subaltern concerns and moral subjectivities. It juxtaposes empirical studies with theoretical traditions in addressing questions such as: How do people imagine modernity and identity in consumer culture? What does modernity or 'being modern' mean to people in different societies? Are modernity and tradition antithetical to or develop an interface with each other? The chapters in the book trace manifestations and trajectories of consumer culture and modernity as they connect to develop a sense of renewed identity.

Informații despre carte

Titlu complet Consumer Culture, Modernity and Identity
Autor Nita Mathur
Limba engleză
Legare Carte - Copertă tare
Data publicării 2014
Număr pagini 440
EAN 9788132111276
ISBN 8132111273
Codul Libristo 02518435
Greutatea 610
Dimensiuni 225 x 155 x 26
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo