Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Consumer Culture, Branding and Identity in the New Russia

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte Consumer Culture, Branding and Identity in the New Russia ROBERTS
Codul Libristo: 22437034
Editura Taylor & Francis Ltd, martie 2021
As shopping has been transformed from a chore into a major source of hedonistic pleasure, a specific... Descrierea completă
? points 163 b
329 lei
În depozitul extern Expediem în 15-20 zile

30 de zile pentru retur bunuri

As shopping has been transformed from a chore into a major source of hedonistic pleasure, a specifically Russian consumer culture has begun to emerge that is unlike any other. This book examines the many different facets of consumption in today's Russia

Informații despre carte

Titlu complet Consumer Culture, Branding and Identity in the New Russia
Autor ROBERTS
Limba engleză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2021
Număr pagini 200
EAN 9780367340636
ISBN 0367340631
Codul Libristo 22437034
Greutatea 390
Dimensiuni 156 x 234
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo