Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Consumer Culture and Personal Finance

Limba englezăengleză
Carte Copertă tare
Carte Consumer Culture and Personal Finance Jacqueline Botterill
Codul Libristo: 04551203
Editura PALGRAVE MACMILLAN, ianuarie 2010
British personal finance underwent a remarkable transformation over the last 30 years that saw money... Descrierea completă
? points 161 b
324 lei
În depozitul extern în cantități mici Expediem în 12-15 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


Nature's Peace Peter Wright / Carte broșată
common.buy 99 lei
Compositionality: The Significant Difference Hans Langmaack / Carte broșată
common.buy 638 lei
Preisaktionen Bei Verkehrsdienstleistungen Prof. Dr. Dr. h.c. mult. Heribert Meffert / Carte broșată
common.buy 466 lei
PET DOG Jean Coppendale / Carte broșată
common.buy 39 lei
Minsk Ghetto 1941-1943 Barbara Epstein / Copertă tare
common.buy 545 lei
Digital Image Warping George Wolberg / Carte broșată
common.buy 736 lei
Angels` Guide to Working with the Power of Light Laura Newbury / Carte broșată
common.buy 77 lei
Classical Mechanics Jan Awrejcewicz / Carte broșată
common.buy 1.038 lei
Novel - An Introduction Christoph Bode / Carte broșată
common.buy 240 lei
Shopping for Jesus Dominic Janes / Carte broșată
common.buy 146 lei

British personal finance underwent a remarkable transformation over the last 30 years that saw money subjected to unprecedented marketing and advertising campaigns. Liberated by the state, the banking sector globalized selling mortgages, credit cards, and investments like bars of soap. Consumer credit secured its place within modern lifestyles. Consumer Culture and Personal Finance plumbs the roots of these changes from a cultural historical perspective. Analyzing political, press and popular culture accounts, changing regulatory and institutional environments reveals several profound contradictions. Competition brought more providers yet narrowed the traditionally diverse field of intuitional forms. The ideology of individual financial rights that motivated unprecedented credit expansion to previously excluded groups, particularly women, brought new economic disparity. Women bore disproportion blame for fears about rising consumer debt loads. Popular rhetoric fused credit to notions of freedom and hedonism, yet consumers reported feeling caged and anxious about their debt loads. The pilgrimage of money to market failed to fully deliver its promised economic salvation.

Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo