Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Consumer Attitude Towards Soft Drinks Advertisements

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte Consumer Attitude Towards Soft Drinks Advertisements Kiran Kumar Kakumanu
Codul Libristo: 19774069
Editura Lambert Academic Publishing, iunie 2018
In an era of high degree of competitiveness, if there is one prerequisite to give businesses a compe... Descrierea completă
? points 147 b
295 lei
În depozitul extern Expediem în 14-18 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


top
Song of Achilles Madeline Miller / Carte broșată
common.buy 52 lei
top
La Sombra del Viento Carlos Ruiz Zafón / Carte broșată
common.buy 64 lei
top
I Am Not Okay With This Charles Forsman / Carte broșată
common.buy 88 lei
top
Shadows of Self Brandon Sanderson / Carte broșată
common.buy 48 lei
top
Serious Cryptography Jean-Philippe Aumasson / Carte broșată
common.buy 206 lei
curând
Shawn Mendes: The Ultimate Fan Book Malcolm Croft / Copertă tare
common.buy 54 lei
Lego Technic Idea Book: Fantastic Contraptions Yoshihito Isogawa / Carte broșată
common.buy 90 lei
Doomsday Clock Part 1 Geoff Johns / Copertă tare
common.buy 111 lei
Desperate Characters Paula Fox / Carte broșată
common.buy 59 lei
Mein Schulgeist Hanako 4 / Carte broșată
common.buy 39 lei
Thor By Jason Aaron Vol. 5 / Copertă tare
common.buy 169 lei
Organized Mind / Carte broșată
common.buy 57 lei
Assassin's Creed: Bloodstone Ennio Bufi / Copertă tare
common.buy 86 lei
ESCRITO EN EL TIEMPO. PENSAR LA ARQUITECTURA JOSé IGNACIO LINAZASORO / Carte broșată
common.buy 77 lei
Royal Enfield - A global Motorcycling Success Story Richard Skelton / Carte broșată
common.buy 59 lei

In an era of high degree of competitiveness, if there is one prerequisite to give businesses a competitive edge, it is the need to advertise effectively and efficiently. Since so much money is being devoted to advertising, analysing its impact remains vital for firms, especially for those forming part of the collusive oligopolistic market of soft beverages, where advertising helps in making the difference in the market place. It is important for advertisers to understand the advertising communication process so as to establish the advertising objectives in line with the receiver's response. In addition, advertisers can carefully select the most appropriate media mix to deliver the message to the target audience. The study mainly analyses the degree of influence advertising has on consumers buying behaviour, with particular reference to Coca- Cola advertisements.

Informații despre carte

Titlu complet Consumer Attitude Towards Soft Drinks Advertisements
Limba engleză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2018
Număr pagini 88
EAN 9786139846641
Codul Libristo 19774069
Greutatea 141
Dimensiuni 152 x 229 x 5
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo